Zo 04/11/2012 Escaudin :: Randonnée des mineurs

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kovan
Mountainbiker

Post by kovan »

jaja, normaal gezien wel, ik laat het nog wel weten :wink:

Kovan
Jemp wrote:Er zijn er 2 binnen gekomen maar weet nog niet als het de juiste zijn. Morgen ne keer langs gaan. Anders wordt het mijn oude machine. Gij komt toch ?
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

't Waren de juiste patten. Alles terug gemonteerd en ready to go. The Terrilminator is back! :-D
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Ik wil de pret niet bederven, maar van alle Franse tochten die ik al gereden heb, is dit de flauwste. De beste komen er aan in de komende weken. Maar zondag wordt het wschl ergens in de Vlaanders dus. C.
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Escaudain ligt vlak aan het bos. Als de tocht niet veel inhoud, ken ik wel een paar passages over de terrils waar we ons gemakkelijk een halve dag kunnen met bezig houden. :wink:

Ik zal alvast het parkoers van Roc des Terrils in de GPS zetten als alternatief. :-D
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

Jemp wrote:Escaudain ligt vlak aan het bos. Als de tocht niet veel inhoud, ken ik wel een paar passages over de terrils waar we ons gemakkelijk een halve dag kunnen met bezig houden. :wink:

Ik zal alvast het parkoers van Roc des Terrils in de GPS zetten als alternatief. :-D
den grote tocht gaat volgens de nfo naar het bos en zijn terrils,kben alleen een beetje bang van de nattigheid in tbos.
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

spiermassa wrote:
Jemp wrote:Escaudain ligt vlak aan het bos. Als de tocht niet veel inhoud, ken ik wel een paar passages over de terrils waar we ons gemakkelijk een halve dag kunnen met bezig houden. :wink:

den grote tocht gaat volgens de nfo naar het bos en zijn terrils,kben alleen een beetje bang van de nattigheid in tbos.
Dan doen we de terrils ne keer meer. :-D

Er is zondag bv. ook een TT in Pottes. daar zal het ook enkel modder zijn maar dan zonder terrils.
cosini biker
Mountainbiker

Post by cosini biker »

KAN ER MIJ IEMAND ZEGGEN OF DIT HET JUISTE ADRES IS
Salle Delaune,
rue Ambraise Croizat
Escaudain
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

't Is ook mijn eerste keer naar ginder, maar ik heb ook die straat. Ik ga er vanuit dat het dus wel juist zal zijn. :wink:
cosini biker
Mountainbiker

Post by cosini biker »

voor het eerst aan de start in escaidain terrils kasseien bos van wallers arenberg alles goed berijdbaar behalve de laatste strook richting escaudain ne boereslag met de wind pal op de kop
veel fransen te voet zien gaan een enkele ravito op de 44 km zijn we niet gewoon
maar tis geen reden om volgend jaar nie meer terug te komen
mijne zondagvoornoene was alvast geslaagd :bounce: :bounce: :bounce:
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Hier ook niets dan lof. Mooie tocht, veel off road en mooie terrilpassages.
Zelfs de kasseiliefhebbers #-o kwamen aan hun trekken.
Die veldweg was inderdaad stoempen, maar het waren niet continu putten waardoor ge helemaal dooreengeschud werd. Dus voor ne keer was dat wel tof. Ook de terrilpassage er juist na was meer dan de moeite.:drunk:

Op het einde, als ge denkt dat ge er zijt, krijgt ge nog een terrilpassage om het af te leren en die was wel modderig maar meer dan geslaagd.=D>

Jammer van de regen op het einde, maar 't was nen aangename voormiddag. :wink:
Post Reply