rollen

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Silverbol
Mountainbiker

Post by Silverbol »

@Stevenda Die rollen zijn deftigen goed genoeg voor gewoon wat op te trainen . Het model dat iets duurder is heeft gewoon een iets hogere watt weerstand 960watt inplaats van 700watt.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="Silverbol"]@Stevenda Die rollen zijn deftigen goed genoeg voor gewoon wat op te trainen . Het model dat iets duurder is heeft gewoon een iets hogere watt weerstand 960watt inplaats van 700watt.[/quote]

de meesten geraken niet eens boven de 350 in een langere inspanning :wink:
stevenda
Mountainbiker

Post by stevenda »

Ok bedankt voor het duidelijke antwoord. Een van de dagen eens bestellen se :)
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

Ik heb een spinningsfiets en losse rollen (galaxia die kunnen meebewegen in de lengterichting voor als je eens wilt rechtstaan).
Maar hoe dan ook binnentrainen is saai daarom ga ik ne keer gaan lopen in de week ik vind dit persoonlijk wel een zeer goed alternatief :wink:
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Ik ben ook in de markt voor een setje rollen.
Ik heb er al, ik doe het niet graag, maar 't zal moeten.

Degene die ik nu heb zijn goedkope rollen van ongeveer € 100.
Die sucken. Je kan de rol moeilijk goed tegen de band zetten, en als je echt kracht zet slipt de band door op de rol.

Ik wil dus iets meer gaan uitgeven, maar dan wel aan écht goede rollen.

Ik heb hier eens een testritje op gedaan op een beurs een jaar of twee geleden, en dat vond ik echt goed:
http://www.lemondfitness.com/product_de ... revolution
Probleem: onvindbaar in Europa momenteel, overal uit het assortiment of niet op voorraad.

Ik heb ook gelezen dat er bij meer traditionele rollen een verschil is tussen 'fluid trainers' en 'magnetic trainers', waarbij de fluids duidelijk beter, maar ook veel duurder zijn.
De rollen die ik nu heb zijn magnetisch, en dat wil ik niet meer.
Als ik nu kijk bij Tacx, hebben ze rollen met een magnetische en met een elektrorem. Zijn die met elektrorem beter dan de magnetische.

Wie heeft welke rollen, en wat zijn de voor- en de nadelen ervan.

Die Lemond zou zeer luid zijn, maar dat kan mij niet schelen.
Post Reply