Speedy.. IK drink nooit "T".Speedy77 wrote:Ik begin pas met de mannen na 13u alles af te knippen dus tegen dan zulde wel binne zijn vermoedt ik.mrdoorman wrote:Afhalen begint pas rond 13u.....redben wrote:Perfect want dat is op 100m van waar we startenThx voro het snelle antwoord , tot Zondag en alvast veel succes gewenst!!
Nog een snel vraagje ,als we daar vertrekken om 09.00 dan gaan de pijlen toch nog niet weg zijn als we aankomen aan de start in Kampenhout?
Zo 04/11/2012 Kampenhout :: 6de MTB Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Das zondag voor den après hè bikers....!mrdoorman wrote:Hij drinkt waarschijnlijk 'keizer karel'Haibikepower wrote:Speedy.. IK drink nooit "T".Speedy77 wrote: Ik begin pas met de mannen na 13u alles af te knippen dus tegen dan zulde wel binne zijn vermoedt ik.
- fugitif
- Mountainbiker
De Dworpse Bikers komen naar jaarlijkse traditie ook naar Kampenhout. Leuke en niet te missen tocht !!!
11/11/2012 www.wcupclassicmtb.be
11/11/2012 www.wcupclassicmtb.be
-
jerre 1984
- Mountainbiker
Post by jerre 1984 »
twc-hoekske-maleizen zal ook met een delegatie afkomen. regen of gene regen komme zullen we. tot zondag
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Voila das de spirit.....Gaaaaaaazzzjerre 1984 wrote:twc-hoekske-maleizen zal ook met een delegatie afkomen. regen of gene regen komme zullen we. tot zondag
Grtzz
HBP
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Nee ge kijkt er niet over man....laat ons zeggen dat we hier praten over een hoogteverschil van +- 100 hoogtemeters tov de lus van 60km. Maw, zal schommelen rond de 400 hoogtemeterswihameke wrote:iemand een idee van de hoogtemeters bij de 50 km? Of zie ik er nu echt over....
Grtz
HBP
-
dirtymtbiker
- Mountainbiker
SASbikers Humbeek
Post by dirtymtbiker »
Het staat er misschien al tussen, maar voor alle zekerheid...
de Sasbikers van Humbeek komen ook af...
ah ja, we moeten toch beetje reklame maken voor onzen
tocht op 11 November !!!
de Sasbikers van Humbeek komen ook af...
ah ja, we moeten toch beetje reklame maken voor onzen
tocht op 11 November !!!