Dat fietsenmakers problemen hebben met geld te verdienen aan Het onderhoud van een Canyon is een mythe. Genoeg handelaars die dat wel willen doen ?l.a wrote:canyon of de cube.
cube heeft ook goede fietsen ook al willen veel dit niet horen of niet inzien.
ik zou een lichte voorkeur voor de cube hebben,
goede afmontage
en het voordeel dat ge bij ne fietsenmaker terecht kunt bij problemen
29er kiezen... zeg gerust jullie gedacht
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- tigrolino
- Mountainbiker
-
Japie carbon
- Mountainbiker
Post by Japie carbon »
Wat vind je de mooiste? Lijkt me dat je daarvoor moet gaan, dan stap je toch met een beter gevoel op de fiets!
En de geo moet je uiteraard aan staan
- swiff
- Mountainbiker
dat is ook weeral zoiets. die geometrieJapie carbon wrote:Wat vind je de mooiste? Lijkt me dat je daarvoor moet gaan, dan stap je toch met een beter gevoel op de fiets!
heb nu nog een cube reaction gtc 26 en die geo staat me wel...
ooit een gt gehad en dat stond me helemaal niet. trek was ook men ding niet...
jah de mooiste... cube zijn kleuren zijn dit jaar wat minder maar het heeft wel wat. mss geraak ik dat blauw wel beu...
scott is echt wel mooi van kleuren... carbon komt mooi uit met de vernis.
canyon kan je natuurlijk niet in het echt bekijken :)
[/quote]
Dat fietsenmakers problemen hebben met geld te verdienen aan Het onderhoud van een Canyon is een mythe. Genoeg handelaars die dat wel willen doen ?[/quote]
dat ze het onderhoud wel willen doen weet ik ook wel.
maar een garantie afhandeling is toch nog altij beter als ge bij ne fietsenmaker terecht kan vind ik.
als je x aantal mails moet sturen en dan nog ni weet of het garantie is,en ze houden u nog wa aan het lijntje via mail.
dat zou ik toch ni prettig vinden.
Dat fietsenmakers problemen hebben met geld te verdienen aan Het onderhoud van een Canyon is een mythe. Genoeg handelaars die dat wel willen doen ?[/quote]
dat ze het onderhoud wel willen doen weet ik ook wel.
maar een garantie afhandeling is toch nog altij beter als ge bij ne fietsenmaker terecht kan vind ik.
als je x aantal mails moet sturen en dan nog ni weet of het garantie is,en ze houden u nog wa aan het lijntje via mail.
dat zou ik toch ni prettig vinden.
- Longobardi
- Mountainbiker
Post by Longobardi »
Ik zou ook voor de canyon gaan en ook vind ik enig nadeel die remmen.
Kan je nog altijd later vervangen.
Wielen hebben wel het x12 as achter voorzien dacht ik wat het ook weer stijver maakt.
Voor die prijs ook degelijk onderdelen.
Qua frame en technologie ,afwerking van hun alleen maar goed.
Ben zelf aan het overwegen om deze aan te schaffen en of een los frame wat momenteel niet bij hun kan maar waar ze terug aan het werken voor zijn.
Zelf heb ik de race fiets (SLX) van hun en alleen maar zeer positief.
Kan je nog altijd later vervangen.
Wielen hebben wel het x12 as achter voorzien dacht ik wat het ook weer stijver maakt.
Voor die prijs ook degelijk onderdelen.
Qua frame en technologie ,afwerking van hun alleen maar goed.
Ben zelf aan het overwegen om deze aan te schaffen en of een los frame wat momenteel niet bij hun kan maar waar ze terug aan het werken voor zijn.
Zelf heb ik de race fiets (SLX) van hun en alleen maar zeer positief.
Overweeg een RADON,
zie:
http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR ... 21699_.htm
Als je gaat shoppen bij bike discount in BONN kan je (ter plekken met de centen die over zijn t.o. een topmerk) een mooie uitrusting kopen.
Ik had één garantiegevalletje bij mijn aankoop (in 2010) en dat was onmiddelijk geregeld via de mail en via google translate.
Grtz,
Frosti
zie:
http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR ... 21699_.htm
Als je gaat shoppen bij bike discount in BONN kan je (ter plekken met de centen die over zijn t.o. een topmerk) een mooie uitrusting kopen.
Ik had één garantiegevalletje bij mijn aankoop (in 2010) en dat was onmiddelijk geregeld via de mail en via google translate.
Grtz,
Frosti
- vedet
- Mountainbiker
Re: 29er kiezen... zeg gerust jullie gedacht
Ni zoveel schrik voor SLX, verschillende testen op internet zetten hem heel dicht bij de XT en dat het verschil enkel in het gewicht en de prijs zit.swiff wrote:hallo. ik zou mij in de loop van volgende week een 29er kopen.
nu heb ik al meerdere modellen op het oog maar ik krijg er geen overzicht over.
spijtig dat er nog steeds slx op staat voor dat budget.
Ik heb op mijn mtb ook SLX/XT mix en op mijn koersfiets campa Chorus en ik vind de Mtb even vlot schakelen.
- Diehard_Biker
- Mountainbiker
Post by Diehard_Biker »
Goed ingeremd? Al eens andere blokken geprobeerd?wihameke wrote:Canyon, heb ondertussen al drie Canyon's gekocht en mij hoeven ze niet meer te overtuigen van hun goede fietsen.
Enkel zit ik nu ook met avid 7 remmen en tja die piepen als zot als het nat is en dat is normaal zeggen ze in de winkel...