Veldrijden 2012-2013

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Waren maar twee dingen die opvalde vandaag nijs zijn laatste klim en het afval dat de mensen op de omloop gooide net een vuilnisbelt die koppenberg .
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

albert , k'was even goed maar tlag aan verkeerde bandenkeuze , t'is nen bleiter en t'zal altijd een blijven :roll: :roll: #-o #-o
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Niet willen toegeven dat Nys even in de laatste ronde les geeft aan Albert :-D

Die versnelling van Nys in die laatste ronde was er inderdaad eentje om in te kaderen.
ES64F4
Mountainbiker

Post by ES64F4 »

wihameke wrote:Niet willen toegeven dat Nys even in de laatste ronde les geeft aan Albert :-D

Die versnelling van Nys in die laatste ronde was er inderdaad eentje om in te kaderen.
Ben dan wel geen fan van Nijs, maar geziet dat de ouwetjes de jonkies een ferm leske kunnen leren. =D>
En dan gaan janken dat het de verkeerde bandenkeuze was. :^o
Nikse verkeerde bandekeuze,een ferm pak neut gehad in de laatsten toer. :lol:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

edit door moderator
geen beschuldigingen uiten die je niet kan bewijzen
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Denk je dat Nys aan andere middelen kan geraken dan de andere renners... iedereen strijd met gelijke middelen hoor 8)
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

Butch wrote:
yajop wrote:of Nys doet al jaren wat armstrong deed, niemand wordt beter op zen 36.
enkel hij, dus?.......... pakken en spuiten, punt.
Hij wordt toch niet sterker? Hij blijft even sterk...
Typische commentaar van iemand die Nys ni kan hebben..wees toch gewoon eerlijk. Gisteren was hij de beste en vorige keer was dat Niels. Uiteraar mag een mens favorieten hebben maar wees zo sportief om eerlijk te zijn in je commentaar en da moeten er nog veel leren ...ook in andere sporten
dikke 2
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

yajop wrote:of Nys doet al jaren wat armstrong deed, niemand wordt beter op zen 36.
enkel hij, dus?.......... pakken en spuiten, punt.
En gij zijt nog gene eerste minister ?

Veldrijden heeft vooral met kracht te maken, en daar is Nys de beste in. Hoe ouder, hoe meer ervaring, hoe efficiënter zijn trainingen.
n_biker
Mountainbiker

Post by n_biker »

ik ben altijd anti-nys geweest. Tot ik dit jaar samen in koers zat met hem. Je zag gewoon dat hij zoveel sterker is dan de rest. Iedereen zat voor de muur van geraardsbergen te vechten om vanvoor te zitten en hij ging efkes zijn tuben wa platter zetten. efkes later vloog hij op zijn dode gemakje voorbij...
gewoon gans de koers maakte hij indruk...
sinds die dag heb ik respect voor nys en kan ik perfect inschatten hoe straf het was wat hij de laatste ronde deed op de koppenberg!

RESPECT!
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

ik ben nen Albert supporter, maar Nijs was in de laatste ronde toch een maatje groter... helaas :-)
Post Reply