Do 01/11/2012 As

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stumpy_bree
Mountainbiker

Toertocht as

Post by stumpy_bree »

Allereerst dank aan de 6 rijders die me NIET hebben ingehaald. Zeer motiverend om alweer erachter te komen dat mijn fiets-conditie niet goed is. Dan toch maar de eerste dertiger zijn die een e-bike aanschaft?!? (Al zullen de weersomstandigheden mij ook parten hebben gespeeld)

Aan de persoon die achter het spoor bij de afdaling zwaar was gevallen: hopelijk niets aan de hand... Iemand soms iets van gehoord?

Aan de organisatie: puik werk en lekkere soep. Bevoorrading had inderdaad iets later mogen zijn. Parcours was tof op enkele saaiere stukken na.

Had alleen de afstanden bij de splitsing nog gemist, dus kan helaas niet zeggen hoeveel ik gedaan heb vandaag. ( heb ergens een splitsing naar rechts genomen)

Grts
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Door omstandigheden deze morgen niet kunnen rijden...Dus om 14.00 van thuis uit vertrokken en jullie spoor gevolgd :P Hier en daar de spoor verloren, jullie hebben een deel van de fietsenpad naar Maasmechelen gevolgd en den bos in gegaan, maar waar ??? Ikke ietsje vroeger zodat ik dat gedeelte van Mechelsbos gemist heb. Lietzberg opnieuw dat spoor gevonden, een een reepje ook (als niemand het komt reklameren, zal ik die opeten :-D
Enfin, om dit verhaal af te sluiten, ' t was weer een toffe parcours, lekker vettig omdat ik als allerlaatste deelnemer was. Geen bevoorrading gezien :lol:
Hopelijk volgend jaar aan de start met iedereen.
Fox, the lonnely biker :roll:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

op het fietspad naar MM zijn we een stuk verder gereden als ander jaren, waar gij zijt afgedraaid achter die fabriekshallen is daar geen heel vettig stuk?
mathberg
Mountainbiker

Post by mathberg »

De man is al terug thuis komt morgen zijn fiets afhalen
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Gisteravond zijn wij daar nog geweest aan de kanten van de litzberg en salamander.Twas daar heel goed te rijden,bijna nergens pratch of grote plassen.
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Vandaag met 3 man gestart en met 3 man stukke gereden.
Na 3 km den eene zijne trapper afgebroken, iets over halverwege den andere zijn ketting over en 10 meter verder mijn vrijwiel kapot.

Te voet al steppend en geduwd worden binnen geraakt.
Merci aan alle helpende handen inclusief de parcours controleur die met toch wel een heel stuk geduwd heeft
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

G-m@n. wrote:op het fietspad naar MM zijn we een stuk verder gereden als ander jaren, waar gij zijt afgedraaid achter die fabriekshallen is daar geen heel vettig stuk?
Ik ben juist achter de kiezelkuil (dus vroeger dan het industrie terrein) in gereden, en daar verder gettafeld....Dat vettig stuk was vooral rond de terril te vinden, en dan, nogmaals, als laatste man, vind je maar alleen de resten hé, en het heeft naderhand nog geregend (tussen 14.00 en 16.00) maar ja, jullie zaten misschien nog aan den apres of thuis met de benen omhoog :-)
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

In totaal met 7 man van Gelo Sportief afgezakt naar As. Blijft een klassieker met een prachtig parcours! Lag er een pak zwaarder bij als vorig jaar. Jammer van de terril, maar de benen waren er achteraf gezien niet echt kwaad van. Bevoorrading was top (wel wat vroeg, na 16km al). De après was uitgebreid, en natuurlijk plezant. Wegens teveel volk aan de afspuitstand gewoon zo terug vertrokken. In totaal toch een 92km vanuit Kortessem 8)
globalconcept
Mountainbiker

Post by globalconcept »

Jeenyus is dan ook gene gewone...

Het was mooi en ik had nog iets goed te maken op de eerste van die 2 "gevaarlijke" afdalingen na de bevoorrading. Daar had ik vorig jaar een serieus bodemstaalke gepakt.

Bevoorrading was inderdaad redelijk vroeg maar zo te zien heb je in de volgende kilometers niet echt veel andere mogelijkheden. Dit blijft alleszins een leuke manier om de eerste november om te krijgen...
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

EISDEN - Een mountainbiker kwam donderdag zwaar ten val bij een rit in de bossen aan de Weg naar As en de Statie in Eisden. De man raakte ernstig gewond en bleef enige tijd met zijn verwondingen liggen vooraleer hulp kwam. De brandweer van Maasmechelen moest de 4x4 terreinwagen inschakelen om het slachtoffer uit de bossen te halen. De hulpdiensten kwamen naar de Statie in Eisden en dienden de eerste zorgen toe. Daarna brachten ze de man met spoed over naar het ziekenhuis.
Post Reply