Do 01/11/2012 Weelde :: 18de Rondom Weelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
---jakke---
Mountainbiker

Post by ---jakke--- »

Loser Killer wrote:Ik vond dat er veel te veel single tracks waren en ik was niet alleen met die mening. Je kon bijna nooit doorrijden omdat je van de ene file naar de andere file reed. Ik sta al heel de week in de file en vond het spijtig dat de snelheid er steeds werd uitgehaald door onnodig veel slingeren.
Dan moet je maar wedstrijden gaan rijden als het ni snel genoeg gaat [-X
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

+1
---jakke--- wrote:-"]
Loser Killer wrote:Ik vond dat er veel te veel single tracks waren en ik was niet alleen met die mening. Je kon bijna nooit doorrijden omdat je van de ene file naar de andere file reed. Ik sta al heel de week in de file en vond het spijtig dat de snelheid er steeds werd uitgehaald door onnodig veel slingeren.
Dan moet je maar wedstrijden gaan rijden als het ni snel genoeg gaat [-X
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

A: u redenering klopt niet ,ook redelijk veel rechte stukken maar volgens mij wel het maximum uit de streek gehaald !
B : prima organisatie !
C: HOE KUNNEN ER NU OOIT TEVEEL SINGLE TRACKS ZIJN IN EEN TOERTOCHT ?
Hier doen we het toch voor ,of heb je liever allemaal zo stukken als op dat vliegveld ?
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Heerlijk toerke gereden vandaag in "Weld"met de cartamundi Boys.
Van mij mogen ze heel de rit singletrack maken.
Persoonlijk vind ik het ATB parcours van Ravels één van de mooiste tracks in België. Bevoorading toppie ,seingevers toppie, parcours toppie.
Ken het parcours ondertussen al een beetje en het verveeld nooit.
Als ge niet graag in de file rijd, ofwel heel vroeg of heel laat vertrekken.
Probleem opgelost :wink: :wink: :wink:
88,5 km met heen en terug en niet nat geworden, meer moet da nie sen.
Tot volgend jaar "rappe wielen"
2chevauxke
Mountainbiker

Post by 2chevauxke »

Als ge snelheid wilt, moet je op de baan gaan rijden. We zijn in Weld rond 8u45 gestart en op mijn gps stond dikwijls een snelheid tss 30 - 35 km/h. En met een beetje techniek kun je ook op singletracks goed wat snelheid maken.
Zoals elk jaar, TOP =D> =D> =D>
spetser
Mountainbiker

Post by spetser »

vandaag ook de tocht van 30 km gereden al was die wel 37 km. maar da was eilijk ni erg integendeel, was een zeer mooie tocht. Alleen spijtig dat je na da bevoorrading nog weinig bos of veld tegenkwam. De rit voor de bevoorrading was gewoon top. Veel single tracks erin altijd leuk. Ook het atb stuk was geweldig. Seingevers ook dik in orde. Bevoorrading was formidabel, keuze genoeg en voor ieder wat wils.
Heb nu na Merksplas zaterdag deze week twee toptoertochten gereden.
tot volgend jaar
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Op dinsdag en donderdag kunde in Zolder op terlamen gaan rijden, denk da gij daar thuis hoort. #-o #-o
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

2chevauxke wrote:
Als ge snelheid wilt, moet je op de baan gaan rijden. We zijn in Weld rond 8u45 gestart en op mijn gps stond dikwijls een snelheid tss 30 - 35 km/h. En met een beetje techniek kun je ook op singletracks goed wat snelheid maken.
Zoals elk jaar, TOP =D> =D> =D>
Vooraleer ge commentaar geeft moet ge alles eens lezen. Als ik zeg dat het file was wil dat zeggen dat ge niet kunt passeren en bijgevolg geen snelheid kunt maken! Ik mag hier toch mijn mening geven hé? Of telt enkel jullie mening?
Ludo Galibiero
Mountainbiker

Post by Ludo Galibiero »

vond het een prachtig parcours, geweldige organisatie ... hoe meer single tracks hoe liever ! Op tijd vertrokken, weinig last gehad van files. De wind maakte het nog wat leuker :wink:

Tot volgend jaar ... =D>
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Die files zijn soms vervelend, het zou leuker zijn moest je overal je eigen tempo kunnen rijden, maar het is en blijft een toertocht en dan neem ik een filetje af en toe er met plezier bij. Ik heb hier en daar ook moeten treuzelen ... om daarna gerecupereerd de gas weer volledig open te kunnen draaien. Ook op de single tracks kan je trouwens soms wel voorbij hoor, kwestie van een serieuze versnelling uit de benen te toveren als er 10 m een beetje plaats is. Vond de tocht super en ben hier voor het derde jaar op rij komen genieten! Ben om 9u15 gestart en stond na 2 uur terug aan de auto, het kon dus wel vooruit gaan...
Post Reply