Do 01/11/2012 Weelde :: 18de Rondom Weelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Jef Dries wrote:Jammer, 18nov zal ik een jaartje overslaan want valt samen met marathon kasterlee dit jaar. Volgend jaar opnieuw dan Guido!
Niet getreurd, Guido :wink: Ben van't zelfde clubke en kom wel en zeker nie alleen.
Morgen natuurlijk ook met een ruime ploeg naar onze collega's in Weld. 't is te hopen dat het weer wat meevalt...
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

mooie tocht, prima bevoorrading, seingever, ...
=> Top
guidoke
Mountainbiker

Post by guidoke »

Net een warm en verkwikkend douchke genomen.
Opnieuw hebben de mannen van Weld een mooie VTT in elkaar gestopt. Gekende trajecten, met her en der nieuwigheden ... gezien de felle tegenwind net niet kunnen opstijgen op het vliegveld. :wink:
Het traject net voor en het MTB-parcours zelf zijn natuurlijk mooie stukjes. Keurig aan elke grote baan seingevers ... wordt altijd geapprecieerd. De bevoorrading dit jaar niet kunnen keuren, omdat we zijn doorgereden. Maar twijfel er niet aan dat ook dat dit jaar in orde was.

Noteer alvast in je agenda:
Zondag, 18 november '12 VTT met vertrek aan Postelboershof in Arendonk !
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

alles was gewoon top =D> =D>
JVB
Mountainbiker

Post by JVB »

alles dik in orde =D> =D> (ATB parcours is een geweldig stuk om te rijden):bounce: :bounce: Waar kunnen we de foto's vinden?
Last edited by JVB on Thu 01 Nov 2012 15:08, edited 1 time in total.
Helspie
Mountainbiker

Post by Helspie »

Dikke proficiat aan de organisatie, heel mooie tocht, goed afgepijld, bevoorrading top en we hebben het droog gehouden! :-D
Gier
Mountainbiker

kidstoer

Post by Gier »

Zeeeeeeer geslaagd de kidstoer , de mannen van Weelde hebben dat prima gedaan zeker de begleiding was toppie !!! =D> =D> =D> :-D
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

Ik vond dat er veel te veel single tracks waren en ik was niet alleen met die mening. Je kon bijna nooit doorrijden omdat je van de ene file naar de andere file reed. Ik sta al heel de week in de file en vond het spijtig dat de snelheid er steeds werd uitgehaald door onnodig veel slingeren.
vej
Mountainbiker

Post by vej »

Loser Killer wrote:Ik vond dat er veel te veel single tracks waren en ik was niet alleen met die mening. Je kon bijna nooit doorrijden omdat je van de ene file naar de andere file reed. Ik sta al heel de week in de file en vond het spijtig dat de snelheid er steeds werd uitgehaald door onnodig veel slingeren.

[-X gelukkig heeft iedereen niet dezelfe mening, van mij mochten de eerste 15 km (atb parcours) de hele tocht lang zijn. super leuk! begrijp wel als je niet kan doorrijden dat het niet plezant is... wij hadden geluk en bijna altijd kunnen doorrijden [-o< top parcours! =D>
wim vanderzanden
Mountainbiker

Post by wim vanderzanden »

Was idd top en van mij mochten der gerust nog meer single tracks in. Heb niet echt last gehad van de file's maar ik was wel op tijd vertrokken. Dat maakt dikwijls ook al een groot verschil.
Post Reply