in of uit den bocht dertig meter verder?flashing wrote:30 meter verder , kunt niet missen
Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Vraagje: met welke banden rijden jullie rond deze tijd van 't jaar in de schorre en hoeveel druk? Want ben vandaag gaan biken met vooraan Nobby Nic, achteraan Racing Ralph (op aanraden van de LBS niet 2x Nobby Nic gekocht), maar ik merkte dat de RaRa toch vrij snel vol loopt met verlies in tractie tot gevolg.
zegd tegen u lbs dat hij nieks van denk of is het de nutte uit schelle die kent er nieks vanJonas_VD wrote:Vraagje: met welke banden rijden jullie rond deze tijd van 't jaar in de schorre en hoeveel druk? Want ben vandaag gaan biken met vooraan Nobby Nic, achteraan Racing Ralph (op aanraden van de LBS niet 2x Nobby Nic gekocht), maar ik merkte dat de RaRa toch vrij snel vol loopt met verlies in tractie tot gevolg.
Nee niet bij de Nutte gaan halen, ergens in Putte. Ik had wel al gehoord dat voor NoNi en achter RaRa ook aangeraden is door Schwalbe zelf, maar blijkbaar voor omstandigheden zoals in de Schorre toch beter 2x NoNi?mtb117 wrote:zegd tegen u lbs dat hij nieks van denk of is het de nutte uit schelle die kent er nieks vanJonas_VD wrote:Vraagje: met welke banden rijden jullie rond deze tijd van 't jaar in de schorre en hoeveel druk? Want ben vandaag gaan biken met vooraan Nobby Nic, achteraan Racing Ralph (op aanraden van de LBS niet 2x Nobby Nic gekocht), maar ik merkte dat de RaRa toch vrij snel vol loopt met verlies in tractie tot gevolg.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Zelf met 2 Nobby Nic's gaat ge in de schorre vollopende banden krijgen,die klei ondergrond plakt alles dicht,misschien ineens nen Dirty Dan nemen ?
http://www.schwalbe.com/nl/nl/produkte/ ... rodukt=238

Ja mss wel, gaat wel stompen worden op het asfaltPhilippeBiker wrote:Zelf met 2 Nobby Nic's gaat ge in de schorre vollopende banden krijgen,die klei ondergrond plakt alles dicht,misschien ineens nen Dirty Dan nemen ?
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Rond deze periode Bontrager X-Mud (zegt genoeg zeker)
maar das enkel bij slijk weer en... diepe sneeuw
maar das enkel bij slijk weer en... diepe sneeuw- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Daar zijn ze ook niet voor gemaakt om super te bollen enkel om grip te hebben in modderige omstandigheden
Het zijn geen racing ralphkes