Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

flashing wrote:30 meter verder , kunt niet missen :-)
in of uit den bocht dertig meter verder? :-D
Jonas_VD
Mountainbiker

Post by Jonas_VD »

Vraagje: met welke banden rijden jullie rond deze tijd van 't jaar in de schorre en hoeveel druk? Want ben vandaag gaan biken met vooraan Nobby Nic, achteraan Racing Ralph (op aanraden van de LBS niet 2x Nobby Nic gekocht), maar ik merkte dat de RaRa toch vrij snel vol loopt met verlies in tractie tot gevolg.
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

Jonas_VD wrote:Vraagje: met welke banden rijden jullie rond deze tijd van 't jaar in de schorre en hoeveel druk? Want ben vandaag gaan biken met vooraan Nobby Nic, achteraan Racing Ralph (op aanraden van de LBS niet 2x Nobby Nic gekocht), maar ik merkte dat de RaRa toch vrij snel vol loopt met verlies in tractie tot gevolg.
zegd tegen u lbs dat hij nieks van denk of is het de nutte uit schelle die kent er nieks van
Jonas_VD
Mountainbiker

Post by Jonas_VD »

mtb117 wrote:
Jonas_VD wrote:Vraagje: met welke banden rijden jullie rond deze tijd van 't jaar in de schorre en hoeveel druk? Want ben vandaag gaan biken met vooraan Nobby Nic, achteraan Racing Ralph (op aanraden van de LBS niet 2x Nobby Nic gekocht), maar ik merkte dat de RaRa toch vrij snel vol loopt met verlies in tractie tot gevolg.
zegd tegen u lbs dat hij nieks van denk of is het de nutte uit schelle die kent er nieks van
Nee niet bij de Nutte gaan halen, ergens in Putte. Ik had wel al gehoord dat voor NoNi en achter RaRa ook aangeraden is door Schwalbe zelf, maar blijkbaar voor omstandigheden zoals in de Schorre toch beter 2x NoNi?
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

Jonas_VD wrote: 2x NoNi?
probeeren gaat mee!!!!
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Zelf met 2 Nobby Nic's gaat ge in de schorre vollopende banden krijgen,die klei ondergrond plakt alles dicht,misschien ineens nen Dirty Dan nemen ?
http://www.schwalbe.com/nl/nl/produkte/ ... rodukt=238
Image
Jonas_VD
Mountainbiker

Post by Jonas_VD »

PhilippeBiker wrote:Zelf met 2 Nobby Nic's gaat ge in de schorre vollopende banden krijgen,die klei ondergrond plakt alles dicht,misschien ineens nen Dirty Dan nemen ?
http://www.schwalbe.com/nl/nl/produkte/ ... rodukt=238
Image
Ja mss wel, gaat wel stompen worden op het asfalt :-D Met welke banden rijdt ge zelf?
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Rond deze periode Bontrager X-Mud (zegt genoeg zeker)
Image maar das enkel bij slijk weer en... diepe sneeuw
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

PhilippeBiker wrote:Rond deze periode Bontrager X-Mud (zegt genoeg zeker)
Image maar das enkel bij slijk weer en... diepe sneeuw
Deze heeft mijn schoonbroer zitten, bollen van geen meter en heeft er spijt van dat hij ze gekocht heeft.
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Daar zijn ze ook niet voor gemaakt om super te bollen enkel om grip te hebben in modderige omstandigheden :wink: Het zijn geen racing ralphkes
Post Reply