gratis GPS cursus te AS Adventure Roeselare

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Leffen
Mountainbiker

Post by Leffen »

Het moet gezegd, de uiteenzetting was uitstekend !
Als GPS'er in spe is er één en ander duidelijk geworden. De trip vanuit Ninove zeker waard.
Goed gedaan Mudbuster en bedankt.
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

yep, twas bijzonder leerrijk, en heel goed gebracht ook! Wie weet koop ik wel zoiets eenmaal ik werk en centjes verdien ;)
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

:( #-o Help mij :evil:

Ik ben mijn muts kwijt en was er zeer aan gehecht. Ben niet zeker dat het zaterdag tijdens de GPS-info was, maar ik ben echt wanhopig en zoek teneinde raad op alle plaatsen waar ik geweest ben. Het was een eenvoudige zwarte muts met klein embleempje van Shimano boven het voorhoofd. Heeft iem die aub gezien? Alstublieft?
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

ATEGEV wrote::( #-o Help mij :evil:

Ik ben mijn muts kwijt en was er zeer aan gehecht. Ben niet zeker dat het zaterdag tijdens de GPS-info was, maar ik ben echt wanhopig en zoek teneinde raad op alle plaatsen waar ik geweest ben. Het was een eenvoudige zwarte muts met klein embleempje van Shimano boven het voorhoofd. Heeft iem die aub gezien? Alstublieft?
Ik zal in elk geval morgen ne keer langs gaan in Adventure, da's voor mij niet ver. 'k Zal het daar ne keer vragen, en misschien is Mudbuster er ook.
Al aan je chauffeur nagevraagd of je het nog bij had in de terugweg?
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Sorry, ATEGEV, ik moet je ontgoochelen :cry: :cry: :cry: , nog aan de kassa, nog Mudbuster hadden je muts gezien!!! Misschien een nieuwe vragen aan de Sint? :-? :-? :-?
mudbuster
Mountainbiker

Post by mudbuster »

inderdaad niks gevonden
sorry
alvast bedankt aan ztote mol voor de medewerking

greetz
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

:lol: :lol: [-o< :-({|= \:D/

Ik heb ze terug!!! Ze moet in mijn straat uit mn zakken gevallen zijn. Enkele buren hadden ze zien liggen en mn Koreaanse overbuur had ze gelukkig in huis genomen. Ben zeer blij want twas een toffe en ik was er aan gehecht. En nu moet ik niets schrappen van mn lijstje dat ik de Goede Sint opstuurde. Iedereen dankuwel voor de geleverde inspanningen en sorry dat ik jullie voor nx deed opdraven :oops: .
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Ik denk dat ik me eerst eens een 2de-hands beginners model zal aanschaffen, vooraleer over te gaan tot de aankoop van een duur toestel. Zo kan ik ook ook ontdekken wat ik zelf zoal nodig heb. Zo'n 60Cs heeft natuurlijk alles in huis maar is ook een heel dure aankoop.

Dus heeft er nog iemand z'n eerste maschientje liggen? Ik denk bv. aan een garmin geko of lagere etrex-type
cubeke
Mountainbiker

Post by cubeke »

ik was dus te laat voor de cursus, nu heb ik toch een prachtische vraag, het invoeren van de tracks is vermoed ik, software gebonden, is op dat gebied iets aan te bevelen voor een Palm, of heb ik het helemaal mis

Alvast bedankt
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

Bij de meeste (alle?) GPSsen krijg je een programma voor PC waarin je tracks en routes kan up- en downloaden, wijzigen, bewaren, enz. Daarvoor vind ik een Palm toch niet handig genoeg.

Nogal wat GPSsen voor buitensport kunnen zelf geen routes berekenen, kortste weg uittekenen, hebben geen stem-ondersteuning,... Als je daarnaar op zoek bent, dan kan je inderdaad je GPS en Palm (of laptop, maar da's iets groter) verbinden en je GPS puur als ontvanger voor de juiste locatie gebruiken (en het eenvoudigste/goedkoopste model is dan voldoende) en op je Palm de kaart bekijken/route bepalen.

Verder blijft een Palm altijd aan te bevelen, maar geef mij toch liever maar een Orval :)
Post Reply