Ik dacht dat die zijden cAva ipv Cava ik altijd maar ´wie´ zeggen en die gasten reden door nooit een glas bubbels gekregen en altijd mijn problemen zelf moeten oplossen.HansP wrote:kan ik enkel bevestigen !Brockie wrote:dit topic komt vooral tot leven als de winter tts beginnen, over ardennenritten in de zomer hoor je hier niets, omdat de mentaliteit daar onder de mountainbikers ook veel beter is. RESPECTEER elkaar dat is de boodschap
in de ardennen is het zalig ! geen gezeik , weinig snelheidsduvels ... als je platte band hebt word je continue gestoord met CAVA ??? CAVA ??? geweldig daar de mentaliteit ! :D
+ in de ardennen 3,5euro voor een rit en je krijgt verdorie een buffet van bevoorrading !
Nee onlangs in Gooik mijn keet overgetrapt en ik denk ongeveer de 30ste biker die paseerde de 1ste die vroeg of alles OK was en inderdaad als je in de ardennen met pech aan de kant staat roept er ongeveer van de 30 maar 1ne niet of achter een glaasje CAVA.
Ze gaan er ook vriendelijker aan de kant als ze een veel snellere biker zien/horen komen en gaan op plaatsen waar inhalen onmogelijk is ook niet inhalen. Dit is ook een van de redenen dat ik er veel liever tts doe dan in vlaanderen plus ze hebben de parkoers nog mee ook veel meer bos en de nodige HM.