Toch wel veel modder tegen gekomen, had dat ook niet verwacht...
Bevoorrading ok, afspuitstand ok, de douche deed deugd, en de hotdog heeft ook gesmaakt !
Bedankt
Post by Don Cortisoni »
Post by Metalbiker »
De opzet was inderdaad niet geslaagd.Een mislukt probeersel.De bedoeling was 1 kant in de andere kant uit.10 pijlen leken niet genoeg om dit georganiseerd te krijgen waardoor de opstelling zijn eigen leven begon te leiden.PETER14 wrote: De afspuit stond wel raar, werd van alle kanten nat gespuit door medebikers.
Nog geen foto's ontvangen van Noppy, Cortisoni??Don Cortisoni wrote:Afgeklokt op (ik dacht) een kleine 750 deelnemers, waarmee we toch wel tevreden kunnen zijn. Had met het zonnetje misschien zelfs iets meer kunnen zijn, maar ik krijg de indruk dat de meeste organisaties dit jaar een terugval(letje) kennen.
Zelf afgeklokt op een 15-tal pechgevallen, meestal wachtenden met hun ketting rond de nek.
Mooi weertje, parcours dat er verduivels Pittems goed bij lag: vettig, maar berijdbaar.
Vooral complimenten gehad, dus alles viel blijkbaar in goede (klei)aarde.
Succes aan de renner die het zonder reservebandje aandurfde om vanuit Heule naar Pittem te komen in zijn zoektocht naar een nieuw bandje. Misschien de volgende keer toch ook voorzien in mogelijke eigen pech...
Foto's worden nog geüploaded door trekker Noppy, zal hier wel eens proberen een link te plaatsen als ik deze ontvangen heb.