Za 27/10/2012 Leopoldsburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Opa naarke
- Mountainbiker
Post by Opa naarke »
Gisteren ook aanwezig voor de 40 km. Kan me enkel aansluiten bij de positieve reacties. Bepijling was nagenoeg perfect. Enkel een kleine opmerking naar veiligheid toe: Op deze topic rapporteerde iemand een pijnlijke valpartij en enkelen een bijna val in een bocht op een veerooster. Bij een zo perfecte organisatie had daar dit ( of nu dus volgend) jaar een waarschuwing kunnen staan. Zo'n rooster verwacht je daar niet. Het risico om daar zeer pijnlijk onderuit te gaan is inderdaad zeer reëel. maar voor alle duidelijkheid: detailkritiek !c
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Heb trouwens iemand zien liggen die blijkbaar redelijk zwaar ten val gekomen was bij het opdraaien van een van de geasfalteerde fietspaden in het bos. Iemand van het forum?? Hopelijk is het goed afgelopen. 
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Film enkel met handcamera.
Vertrokken samen met "schoonzoon 2" Yves. Paar stops onderweg en ik zag hem niet meer. Na afloop dronken we samen ne Leffe...Aangenaam verrast toen ik Prof wielrenster Martine Bras eventjes zag.
Vertrokken samen met "schoonzoon 2" Yves. Paar stops onderweg en ik zag hem niet meer. Na afloop dronken we samen ne Leffe...Aangenaam verrast toen ik Prof wielrenster Martine Bras eventjes zag.
Koekwous wrote:Net terug van een super leuke tocht in leopoldsburg,en de ondergrond was perfect,hoewel het soms veraderlijk is door de afgevallen bladeren op de grond!!! Weet er iemand hoe het is met de biker die er gevallen was bij het oprijden van het fietspad,dat zag er niet zo goed uit daar???
Van mijn kant alvast veel beterschap gewenst aan de gevallen rijder en een dikke chapeau aan de organisatie!!! Tot volgend jaar...
Hey, ja dieje gevallen biker dat was ik ;-(( na 15 jaar door de bossen te crossen den eerste keer met de grond kennis gemaakt. En stevig genoeg ook. Nu met een gebroken heup in 't ziekehuis in Mol.
Maar de chirurg geeft goede hoop. Dus....volgend jaar weer van de partij)