Za 27/10/2012 Torhout :: VTI Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

katrien20 wrote:Zo, aan allen veel plezier morgen!!!

Het voordeel aan de rit van Torhout is dat er nooit echte ploeterstukken inzitten... :wink:
Wij zijn er alvast klaar voor!

Groeten
Katrien :wink:
Aanwezig ook als het regent !!! =D>
toe tonne :wink:
de choufkes :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Het voordeel aan de rit van Torhout is dat er nooit echte ploeterstukken inzitten... :wink:

Groeten
Hoi Katrien.
Waar kan ik inpikken op het parcours (kasteel d'aartrijke ?) en hoever zit ik dan op de lus?

Tot morgen! :wink:
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Groeten
Ooit es deze gereden en zeer tevreden.
hou niet van ploeterstukken, dus ...
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Ook aanwezig en zal denk ik den enigste vio biker zijn. Torhout traditie zelfs bij slecht weer altijd te doen .Tot binnen 8urenhalf. Greets :lol:
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Hier vertrokken in de regen (zonder regenvest, want thuis was het zonnig 8) ) en na 4 km bikemaat al de ketting in twee.
Dan maar gekozen voor de korte versie (met regenvest) zodat ik na precies 30 km aan de afspuit stond.
Idd. geen ploeterstukken, al zat er in het begin wa veel baan vond ik, nadien was het beter.
De warande was vettig, maar goed te doen.
Bedankt voor de 3dubbele boterham achteraf :wink:
fredericdavid
Mountainbiker

Post by fredericdavid »

meester biek wrote:Hier vertrokken in de regen (zonder regenvest, want thuis was het zonnig 8) ) en na 4 km bikemaat al de ketting in twee.
Dan maar gekozen voor de korte versie (met regenvest) zodat ik na precies 30 km aan de afspuit stond.
Idd. geen ploeterstukken, al zat er in het begin wa veel baan vond ik, nadien was het beter.
De warande was vettig, maar goed te doen.
Bedankt voor de 3dubbele boterham achteraf :wink:
Moh, dat was jij die erbij zat toen wij binnenkwamen!

Hier de 50km gereden. Thuis mooi weer, na 5km biken "pottezwart" en eigenlijk de ganse rit nat, grijs, hagel over ons dak gekregen.

Vrij veel baan, ideale tocht voor een crossfiets.
Bij mooi weer waarschijnlijk een stuk aangenamer, maar uiteindelijk alles gekregen wat we verwachtten ;)
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Als TOF-er uiteraard aanwezig bij de collega-organisatoren. Een VTI-rit zoals steeds, de klassieke Torhout-toer langs alle gekende en mooie stukken. Gelukkig in de namiddag na de vlagen vertrokken, enkel bij aankomst een hagelvlaag op ons dak gekregen.

Er waren zware stukken zoals Warande, dat bosje aan de Oostendestraat en die wegel aan 't Noordhof in Ichtegem, maar al bij al was alles goed te doen. zelfs de Spookwegel in Groenhove. Aangename tocht, maar had de indruk dat de regen voor een lage opkomst in de namiddag gezorgd had. Heel kalm. Bevoorrading heel goed, bikewash en douches idem.

En nu hopen dat het drie weken goed droogt, want dan zijn jullie alvast welkom op onze tweedaagse in Torhout en omgeving : de nachtVTT en dagtocht van de Torhoutse Outdoor Fun. (binnenkort topic)
Bjorn666
Mountainbiker

Post by Bjorn666 »

De Warande is great =D> :bounce: =D>
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

iets na 9u, en in droog weer hier ook de start genomen. Het offroad gehalte lag niet zo hoog, maar in deze omstandigheden vond ik dat helemaal niet zo erg. Na de hagelbui die mij net miste, doordat ik aan de bev.stond, was het parcours nog wat natter dan ervoor. Na de warande zag ik de splitsing, en weg was ik, recht naar den arrivée. Jammer van't weer voor organisaties zoals deze die uiteindelijk wel zorgen voor een goede bepijling, goede bevoorrading , goede afspuitstand, allemaal dik in orde.
't Strontweer van de laatste maand maakt het niet bepaald gezellig om te gaan biken, ik verlang al naar de vrieskou, daar kunnen we ons tenminste voor kleden.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

de goesting was er plots op zaterdagmorgen (eindelijk nog eens.... :oops: ). Dus snel fietsrekje en fiets op de auto en richting Torhout. Maar regen, kou, hagel en modder maakten er een hels tochtje van; Toch gekozen voor de 50 km. Met verkleumde vingertoppen aangekomen, droge kledij aangetrokken en snel in de warme auto plaatsgenomen. Eerste deel tot aan bevoorrading was vooral asfalt, maar was mss beter zo met deze omstandigheden.Bepijling, parcours en bevoorradingen waren in orde. Volgende week zondag Middelkerke met een vroege start (om weer vroeg thuis te zijn bij de jarige echtgenote) :bounce: :bounce:
Post Reply