Zo 28/10/2012 Reninge :: Reninge Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
achterkommer
Mountainbiker

Post by achterkommer »

vandaag tesamen met tcrossertje de rest van het parcours gepijld. Ondanks de zondvloed van deze nacht is het overal goed berijdbaar.Ik denk dat ze weer mul zullen kunnen geven.We hebben terug gezorgd voor veel variatie in het parcours van veldwegels tot boswegels en je zal het misschien niet geloven er moet zelfs een stukje geklommen worden. We hebben er zelf voor gezorgd dat de keunebuk geen brommernafte maar duvel zal kunnen zuipen apres. De volledige ploeg staat klaar om jullie een prettige zondagvoormiddag te laten beleven. tot zondag
Keunebuk
Mountainbiker

Post by Keunebuk »

hmm, 2-takt nafte up mi nuchter (?) erte, da goat dik in orde zin weij.
Zin d'er ook eiers vwo ontbijt?
Tot morn!
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Super, wel wat ziekjes maar toch kunnen genieten van een uitstekende organisatie. Had indruk dat ik zelfs minder vuil was dan gisteren.

Nu lekker aan nagenieten van n'een bruine Westvleteren.

Volgend jaar kom ik hier terug

=D> =D> =D> =D> =D>

Op nu naar verlengd weekend met 3 TT's op programma.
Neoray
Mountainbiker

sliek toet an men oorn

Post by Neoray »

Ja man, twas ploeteren wi!

Wel een mooie streek leren kennen vandaag (al is het eigenlijk de achtertuin van mijn vrouw haar geboortedorp :oops:)! Ik kom hier zeker nog terug.

Bedankt aan de organisatie. =D> =D> =D>

Jeroen
The Exe-cutioner
Mountainbiker

Post by The Exe-cutioner »

Gisteren samen met 4 Woestenaars om 8u30 vertrokken richting Reninge. Eénmaal daar aangekomen stond er al veel volk, dus dat was al een goed teken en ook voor de organisatie die dus toch 412 deelnemers gehad heeft uiteindelijk.
Ze hebben echt alles uit de streek gehaald om zo weinig mogelijk asfalt of beton te moeten gebruiken.
En dat hebben we serieus geweten!!
Alle stroken waren zeker bereidbaar, alleen moest je wel zorgen dat je bleef trappen, anders kon het je inderdaad eens overkomen dat je met de voetjes in een plasje water zou staan.
Gelukkig zijn die van mij droog gebleven.
Ik heb geen tijd meer gehad om van de après te mogen genieten maar ik heb gehoord dat het er gezellig is geweest.

Een hele dikke duim voor de organisatie en het was eens een keer heel iets anders, hier en daar wat nieuwe stroken en de rit in omgekeerde richting.
=D> =D> =D>
Post Reply