Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

vandaag dan de aanzet gegeven voor de downhillers onder ons ... nog even geduld en ook dat is weeral hystory ... 8)
BlackRaider
Mountainbiker

Post by BlackRaider »

Enkele foto's van de werkzaamheden van vandaag:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
jorre28
Mountainbiker

Post by jorre28 »

mooi werk mannen!
kzou echt eens tot daar moeten komen, de foto's zien er echt veelbelovend uit.
ik ben enkel nog maar in de schorre geweest tijdens de belgacom gp en die benutten zeer weinig van deze mooie stukken lijkt me.
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

Golazo de organisator van die trofee moet altijd rekening houden met de camera,s en gebruikt daarom de weide zo veel mogellijk , volgend jaar gebruiken ze wel andere stukken vh parcour bvb stuk vd lift ? :-)
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Langs waar begint die track ,nog aan de kant van Boom via de Bosstraat of aan de kant van Terhangen ?
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

die track is nog niet af , ze zal beginnen bovenaan de talud , deltaweide , kant van terhagen dus ?
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Als het de deltaweide is aan de schorre is het kant van Boom,bedankt voor de info.
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

euhm, de deltaweide is de grens voor het parcour , kant talud is terhagen of bosstraat andere kant is boom of kerkhofstraat, schorrelei :-)
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

flashing wrote:euhm, de deltaweide is de grens voor het parcour , kant talud is terhagen of bosstraat andere kant is boom of kerkhofstraat, schorrelei :-)
Thanks nu ben ik mee ,zal nog eens moeten komen kijken...als het er iets minder vettig erbij ligt.
Hoop dat het niet te downhill achtige toestand wordt, maar alvast proficiat voor alle goede werk.
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

ik ben nu wel volk aan het zoeken om te helpen ! zin om dat is mee te maken ? volgende zaterdag vanaf 10 daar tot ongeveer 14 u , breng mee een schop en misschien als het kan een kruiwagen :lol:
Post Reply