Za 27/10/2012 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pipel
Mountainbiker

Post by pipel »

Juist de 40km achter de rug, geweldige tocht. Alles zat erin, heel veel singletracks in 't bos, op zand, korte klimmekes, lange stukken om wa door te geven...en dat allemaal onder een opkomend zon met al die kleurenpracht, man man I LOVE IT. En nie te vergeten alles perfect geregeld door de organisatie: verschillende mannen onderweg tegengekomen voor de bepijling en een inschrijftafel die de vrieskou snel deed vergeten.
SequelDave
Mountainbiker

Post by SequelDave »

Ook de 40km achter de rug. Bedankt iedereen van de organisatie. Dit was een toppertje! Af en toe een pijltje gemist door de laaghangende zon, maar het parcours was smullen geblazen! Bevoorrading was top, dus nergens klagen over. Alleen dat het veel te snel gedaan was, maar neem dat maar op als een pluspunt. :-D

Tijdens de bevoorrading dacht ik dat Lucien van Impe ook ne koek aan t eten was, maar zeker ben ik er niet van door zijn muts en helm. :bounce:
Last edited by SequelDave on Sat 27 Oct 2012 14:38, edited 1 time in total.
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Net zoals de voorgaande jaren weer een mooie, goed georganiseerde TT =D> =D>
En dan nog een stralend zonnetje om het helemaal af te maken =P~

Tot volgend jaar!

... Ook heel leuk was dat er allemaal knappe vrouwen aan de ischrijvingstafel zaten :drunk: :drunk: :drunk:
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Ook de 40 km gedaan vanmorgen. Vertrokken om 09.00u en weinig volk tegen gekomen. Prachtige tocht in al die herfstkleuren met een ondergrond die er perfect bij lag. Puur genieten in het zonnetje! Thumbs up voor de organisatie. Bepijling kon op sommige punten ietske duidelijker maar ver zijn we niet verkeerd gereden. Tot volgend jaar!!! :-)

PS: video volgt nog
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Ondertussen al eventjes terug thuis en alles is hierboven al gezegd.
De 3 kids hebben hun goed geamuseerd op de 32 km en bij thuiskomst hadden we er 42 op de teller staan.
De ondergrond lag er schitterend bij na de regenval van gisteren.
Proficiat aan de organisators , doe zo voort.
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Niks aan toe te voegen wat er tot nu toe is geschreven, enkel....TOT VOLGEND JAAR
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Iets voor half negen vertrokken met een aantal Dabbers op deze koude zaterdagochtend. Echt genoten onderweg van een prachtig parcours.

De film staat intussen ook online op
http://www.dabbers.be/20121027-mtb-leopoldsburg.php

www.dabbers.be
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

Net terug van een super leuke tocht in leopoldsburg,en de ondergrond was perfect,hoewel het soms veraderlijk is door de afgevallen bladeren op de grond!!! Weet er iemand hoe het is met de biker die er gevallen was bij het oprijden van het fietspad,dat zag er niet zo goed uit daar???
Van mijn kant alvast veel beterschap gewenst aan de gevallen rijder en een dikke chapeau aan de organisatie!!! Tot volgend jaar... =D>
Crowns
Mountainbiker

Post by Crowns »

Super tocht, misschien wel de beste die ik dit jaar reed.

Ik ben wel heel erg weinig volk tegen gekomen, een man of 6 voorbij gestoken, voor de rest alles leeg voor mij. Was wel aan de late kant om te vertrekken.

Aan de organisatie: Ik ben mijn kaart van fietspromo op de tafel vergeten bij het inschrijven, rond kwart na 2 half 3. Misschien dat deze door iemand afgegeven geweest is? Indien dit het geval is kom ik ze graag ergens ophalen.
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

het was een mooie tocht.
ook de 40 gedaan en om 9 uur vertrokken maar op het einde bij die singsletracks was er bij mij toch veel volk voor me
voor de rest mooi volk bij de inschrijving :-D
en tot volgend jaar
Post Reply