Vr 26/10/2012 Wiekevorst :: Nightbike :: 3de Hallowientocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

United Bikers zullen starten om 20u30!!! :-D
Dreambikes
Mountainbiker

Post by Dreambikes »

Alles is klaar om er weer een heerlijke nachttocht van te maken.

Als de weergoden nu nog mee willen deze avond , zal het weer een mooie avond worden.

Tot straks Nachtbikers.!!!!!!!!!!!
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Ik ben er geweest voor de 30km ( waren er maar 27). leuk tochtje maar ik miste wel een lamp op mijn helm :-)

Die visser aan dat houten bruggetje was wel knap :P
dommelMTB
Mountainbiker

Post by dommelMTB »

ook net terug van de 30 ... proper gewassen ondertussen !

Zeer leuke tocht, qua parkoers zeker uit de streek gehaald wat er uit te halen valt - lijkt me niet zo simpel daar - hier en daar zelfs een aantal heel technische stukken, goede bepijling, uitgebreide bevoorrading (!), ... Je merkt dat de organisatie tijd noch moeite gespaard heeft om er iets moois van te maken (pompoenen, kaarsjes, lichtjes, verschillende fijne haloween-details, lichtjes aan gevaarlijke plaatsen, ...).

Bedankt mannen ! Vermoedelijk tot volgend jaar .. !
Kimson
Mountainbiker

Post by Kimson »

Ik heb mij tegen mijn verwachting in goed geamuseerd!!! Ik ken de plaatselijke paadjes allemaal en toch wist ik op den duur niet meer waar ik was :-) Knap werk van de organisatie!!

Groetjes
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

In vergelijking met vorig jaar was 't wel héél vettig op sommige stukken.
TIP voor de organisatie, als je van wat verder komt is 26.5km wel heel weinig om uw koersbroek voor aan te trekken...
Dreambikes
Mountainbiker

Post by Dreambikes »

De wiekers danken alle aanwezigen .

Het was weer een mooie avond en voor sommige onder ons een moeilijke zaterdagochtend met wat hoofdpijn van ........

De wieker nodigen jullie uit volgend jaar voor de 4de editie .
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Was idd een vrij korte toer, maar heb dat opgelost door de kleine er nog eens bij te doen.
In het begin nogal veel drukte en ging het traag door de mooiste singletrackjes.
Toch wat jammer want de grippy bodem en zelfs een paar kombochtjes nodigden net uit om daar snelheid te maken.
Bepijling was super, de reflecterende pijltjes zag je al van ver oplichten.
Wortels zelfs in fluo aangeduid!
Het zal na 9'nen geweest zijn toen ik terug aan de start het bosje weer indook.
Nu was het ineens erg rustig, enkel nog één biker gepasseerd in die wijk een stuk voor de ravi, het bleek Strammermax te zijn.
Daar waren ze trouwens ook al aan de afbraak begonnen, niettemin nog van een suikerwafel en een tas soep kunnen genieten.
Hopelijk kon Strammer nog hetzelfde zeggen.
Iig was het nu dikke fun in de singles.
De maan die door de wolken scheen, echt een Halloweensfeertje.
Nog snel een douchke, één bruine gedronken en de auto weer in.
'T was in orde =D> .
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

gilbo wrote:In vergelijking met vorig jaar was 't wel héél vettig op sommige stukken.
TIP voor de organisatie, als je van wat verder komt is 26.5km wel heel weinig om uw koersbroek voor aan te trekken...
Gilbo,
Denk dat het daar vrijdagnamiddag nog geregend had. Ik ben vrijdagnamiddag nog naar Hasselt geweest en regen gehad vanaf Geel. Stukken waren inderdaad 'verrassend' vettig.
Ge kunt uw koersbroek ook thuis aantrekken hé ;-)
Vanuit Wechel vertrokken via binnenwegskes en bij thuiskomst 94km.
Deze avond de Beerse bossen in, daar ligt het perfect droog :drunk:
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

jinba ittai wrote:
gilbo wrote:In vergelijking met vorig jaar was 't wel héél vettig op sommige stukken.
Gilbo,
Denk dat het daar vrijdagnamiddag nog geregend had. Ik ben vrijdagnamiddag nog naar Hasselt geweest en regen gehad vanaf Geel. Stukken waren inderdaad 'verrassend' vettig.
Ge kunt uw koersbroek ook thuis aantrekken hé ;-)
Vanuit Wechel vertrokken via binnenwegskes en bij thuiskomst 94km.
Deze avond de Beerse bossen in, daar ligt het perfect droog :drunk:
Ja ik denk ook dat het daar geregend had overdag, kunde weinig aan doen als organisator, of ge moet zo'n kanon zetten om de wolken kapot te schieten :-D wel tof voor een haloweentocht denk ik nu net :-D

Wees maar gerust dat het hier droog ligt, hier kun je bijna stof happen, wil al jaren eens meerijden met jullie ritje van vanavond, probleem is dat ik morgenvroeg om 6u15 naar Scherpenheuvel vertrek... ieder jaar dezelfde zaterdag :-?
Post Reply