Dus je kan de 25km + lus 1 of 2 of 3 of combinatie ervan?rudi g wrote:28-10-2012
Xtreme Bikers Belsele
25-50km
3 lussen: lus 1 = 14 km
" " 2 = 6 km
" " 3 = 10 km
Sporthal De Klavers
Zo 28/10/2012 Belsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 28-10-2012 Xtreme Bikers Belsele
Re: 28-10-2012 Xtreme Bikers Belsele
Juist , alle combinaties mogelijk !!Deb MTB wrote:Dus je kan de 25km + lus 1 of 2 of 3 of combinatie ervan?rudi g wrote:28-10-2012
Xtreme Bikers Belsele
25-50km
3 lussen: lus 1 = 14 km
" " 2 = 6 km
" " 3 = 10 km
Sporthal De Klavers
Hebben vandaag deel vh parcours gevolgd ten noorden vd Expresweg in Stekene, wel gemerkt dat er al een paar pijltjes af of omgevallen waren,
waar het kon heb ik ze terug proberen aanplakken, een beetje meer plakband was in orde geweest.
Na het uitkomen van de singeltrack (parallelweg rechts in het bosje en daarna slagboom en dat erg smal kronkelend pad met takken boven en opzij ) stond er nog een pijltje links in de richting Perenboom, het rechtse was eraf gevallen, daarna was er niets meer te bespeuren? (nog te doen wss.?)
Nog een vraagje: kan men in Stekene inpikken om alzo naar de inschrijving te rijden?
waar het kon heb ik ze terug proberen aanplakken, een beetje meer plakband was in orde geweest.
Na het uitkomen van de singeltrack (parallelweg rechts in het bosje en daarna slagboom en dat erg smal kronkelend pad met takken boven en opzij ) stond er nog een pijltje links in de richting Perenboom, het rechtse was eraf gevallen, daarna was er niets meer te bespeuren? (nog te doen wss.?)
Nog een vraagje: kan men in Stekene inpikken om alzo naar de inschrijving te rijden?
Zou me verbazen dat die pijltjes bij deze tocht horen...Deb MTB wrote:Hebben vandaag deel vh parcours gevolgd ten noorden vd Expresweg in Stekene, wel gemerkt dat er al een paar pijltjes af of omgevallen waren,
waar het kon heb ik ze terug proberen aanplakken, een beetje meer plakband was in orde geweest.![]()