opitterbos trackjes

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Vertigo
Mountainbiker

collega

Post by Vertigo »

hoi, hier een collega uit Houthalen :)

Ben hier in Houthalen alle trackjes aan het 'uploaden', amper gebruikte wegjes zoveel mogelijk opnieuw leven inblazen, veel gebruikte wegjes die versperd zijn geraakt door bvb omgevallen bomen terug vrij maken...

Probeer nu zoveel mogelijk (bijna alle) wegjes in een paar routes te persen (sommige delen rij je daardoor wel 2 keer, maar gaat moeiljk anders).

Had het wel onderschat : zit alles samen al aan meer dan 100 km haast uitsluitend singletracks (zonder buiten de gemeentegrenzen te gaan!), en heb een deel van Helchteren en Tenhaagdoornheide nog niet eens gehad...

Keep up the work ! (en niet vergeten te fietsen ook ;) )

Vertigo
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Heerlijk hé om zo in de bossen te hossen.

Ik ga komende weken de meest gebruikte paden een opknapbeurt geven en de lage scheuten ga ik een beetje knippen. Voor mij is het momenteel een gebrek aan tijd wat me uit de tracks houdt. Er komt beterschap en dan kan ik weer de paadjes een upgrade geven. Als de bladeren zijn gevallen .....
johan H
Mountainbiker

tracks bos Opitter

Post by johan H »

Ik ben er ook al verschillende keren gaan baggeren. ik ben maar een beginnende mountainbiker en er waren toch een paar pasages waar ik nog niet naar beneden durfte te rijden.
ik vindt het prachtig dat er mensen zich bezich houden met het zoeken en onderhouden van de tracks.
leikepej
Mountainbiker

Re: opitterbos trackjes

Post by leikepej »

Waarschijnlijk ga ik zondag voormiddag mijn licht nog eens opsteken in het "glimburgerbos" . Moet er achter de pollismolen een stuk parkoers bij gaan nemen om onze marathon volgend jaar in goede banen te leiden. Vroeger reden we daar met de toertocht langs, maar dat is al meer als 10 jaar terug denk dat ik, zal de weg weer ff moet zoeken.

Leon.
sarahke
Mountainbiker

Post by sarahke »

Hey,

Wie heeft er zin om zondag voormiddag te gaan biken in Opitter ? (Neeroeteren, dilsen, .. is voor mij ook goed).

Tis wel al ff geleden voor mij.

Laat maar iets weten.

Groeten Sarah
Gke
Mountainbiker

Post by Gke »

Waar is dit juist? Welk adres geef ik in op de gps vande wagen?

@ glimburger, als je vrijwillers zoekt om te helpen, laat gerust iets horen en ik zal proberen te helpen (wel wat optijd vrage :-D ).
johan H
Mountainbiker

Post by johan H »

Meld dit berichtAntwoord met een citaatWaarschijnlijk ga ik zondag voormiddag mijn licht nog eens opsteken in het "glimburgerbos" . Moet er achter de pollismolen een stuk parkoers bij gaan nemen om onze marathon volgend jaar in goede banen te leiden. Vroeger reden we daar met de toertocht langs, maar dat is al meer als 10 jaar terug denk dat ik, zal de weg weer ff moet zoeken.
Leon
Ik heb ook wel interesse maar moet ten laatste om 12 uur terug op de parking in Opitter zijn want ik moet nog gaan werken met de Middag dienst.
ik ben nog maar een beginnende MTB'er en kan mogelijk niet zo vlot volgen.

groetjes johan
leurs jo
Mountainbiker

Post by leurs jo »

de paadjes zijn sinds zaterdag weer netjes opgekuist,(bedankt Jan). er kan weer volop getraind en gebiked worden. iedereen is er welkom.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Ik ben blij dat het er een beetje onderhouden wordt door sommige andere gebruikers. anders zou moerder natuur het al snel terug van ons overnemen...

Zelf ontbreekt het me momentele gewoon aan tijd maar na de feestdagen zou dat terug in orde moeten komen. Dan ga ik ook terug ns met de hark en het bijltje het bos in. Dat opschietend jong getak mag wel n kappersbeurt her en der...

Gelukkig heb ik wel af en toe tijd om ze zelf nog eens te fietsen [-o<
HansP
Mountainbiker

Post by HansP »

iemand wat leuke trackjes in dit bosje voor met GPS te navigeren ? :)

mag altijd naar me gemaild worden ;) info@hanspoelmans.be" onclick="window.open(this.href);return false;

thx !
Post Reply