gratis GPS cursus te AS Adventure Roeselare

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Ik ben ingeschreven en kom af. Ik was net een beetje aan het lezen over GPS'en toen ik dit zag staan =D> . Dus als GPS is wat ik ervan verwacht, dan zien ze mij niet meer op die overbevolkte TT's
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Mooi initiatief, maar voorlopig geen geld en een beetje te ver.
bekka
Mountainbiker

Post by bekka »

@mudbuster

Is mijn pb toegekomen?

Groet
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Pascal a.k.a. Mudbuster heeft deze ochtend schitterend het GPS systeem uit de doeken gedaan. =D>

Voor mijzelf was dit juist de informatie die ik op dit moment nodig had en ik denk ook dat de rest van het publiek (waaronder 11 man via deze site) zeker deze 'cursus' wist te appreciëren.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

:-({|= Idd, twas de moeite om 1s te gaan orten. Ik wou me nog snel even voorstellen aan mudbuster en aan de andere forummers, maar mijn chauffeur stond reeds een eindje te wachten, dus daar s nie veel van inhuis gekomen :( . Toch =D> voor dit schitterend initiatief.
JFK, was jij degene met rode t-shirt & stickers?
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

t'was in orde, mudbuster bedankt =D>
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

ATEGEV wrote::-({|= Idd, twas de moeite om 1s te gaan orten. Ik wou me nog snel even voorstellen aan mudbuster en aan de andere forummers, maar mijn chauffeur stond reeds een eindje te wachten, dus daar s nie veel van inhuis gekomen :( . Toch =D> voor dit schitterend initiatief.
JFK, was jij degene met rode t-shirt & stickers?
Een donkerblauwe trui, rode schoentjes, een slaapkop en op de achterste rij links dat was ik.
midas
Mountainbiker

Post by midas »

Idem hier. Uitstekende uiteenzetting, heel goed gebracht en duidelijk veel werk ingestoken. Merci
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Totaal onverwacht heb ik mij toch kunnen vrij maken en daar ben ik héél blij voor want het was gewoon zeer goed, dank je wel Mudbuster!!!
=D> =D> =D> :wink: :wink: :wink:
mudbuster
Mountainbiker

Post by mudbuster »

alvast bedankt iedereen voor de talrijke opkomst (ong 27 pers waaronder een 10-tal van deze site)
bedankt ook voor de toffe commentaren
wij steken daar inderdaad veel tijd in maar het is dan wel leuk als je positieve reakties hoort

Wij zijn zeker nog van plan om zoiets te herhalen in de toekomst dus mensen die niet konden komen moeten niet wanhopen

Tot hoors of mails
greetz
Post Reply