Vandaag,weer enkele nieuwe tracks gereden, coyote mailt ze tegenwoordig al door vanuit zijn zetel en Frits en ik kunnen ze hier in de brandende zon uitproberenHarpwood wrote:Hey Univega en Bollie
Bedankt voor die ene mooie rit op dinsdag morgen vorige week.
Hopelijk kan ik volgend jaar vaker met jullie mee.
Het was ook heel erg gezellig. En laat die enduro maar mooi staan Univega, dan kan je nog mooi voor gids spelen in de Costa Brava.
Heel hartelijk bedankt. We kontakten wel weer. Nog veel plezier daar.
groeten Harpwood
Rock that bike
Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Coyote
- Mountainbiker
Tja, dan maar vanuit mijne zetel nog wat na genieten:univega wrote:Half augustus werd het eigenlijk iets te warm om nog te biken.. 36C° was iets te veel van het goed.
http://www.youtube.com/watch?v=qBeZahHaLgA&feature=plcp
Dat smaakt naar nog meerCoyote wrote:Tja, dan maar vanuit mijne zetel nog wat na genieten:univega wrote:Half augustus werd het eigenlijk iets te warm om nog te biken.. 36C° was iets te veel van het goed.
- Reesbiker
- Mountainbiker
Nog maar eens met weemoed terug mijmeren.Coyote wrote:Tja, dan maar vanuit mijne zetel nog wat na genieten:univega wrote:Half augustus werd het eigenlijk iets te warm om nog te biken.. 36C° was iets te veel van het goed.
- bollie
- Mountainbiker
Harpwood..Ik wilde al graag een specialized hebben , en gezien mij lengte ook een 29-er .Nu , de Camper is een prima mtb voor op de technische stukken in Spanje en voor mij is dit een prima fiets. Ik zit er heerlijk op en heb nu 2 marathons met deze fiets gereden en ze gingen alle 2 geweldig .1 marathon ( 100 km ) door heel technisch terrein en de andere ( 107 km ) door het modderige en heuvelachtig gebied in Limburg. Het klimmen ging bijna vanzelf..moest wel trappen hoor
.Ben heel benieuwd hoe hij het in Spanje gaat doen...en wat natuurlijk ook meespeelde is de 1000 euro korting
..deze mtb is 1 dag als testfiets op de specialized testdag gebruikt ...wel volledige garantie . Beetje lak beschadeging aan stuur en pendale..voor de rest PRIMA
Oei, ik had het nog niet gemerkt, je gaat nu met een carbon 29", wat ga ik nu moeten verzinnen om je te kunnen volgenbollie wrote:Harpwood..Ik wilde al graag een specialized hebben , en gezien mij lengte ook een 29-er .Nu , de Camper is een prima mtb voor op de technische stukken in Spanje en voor mij is dit een prima fiets. Ik zit er heerlijk op en heb nu 2 marathons met deze fiets gereden en ze gingen alle 2 geweldig .1 marathon ( 100 km ) door heel technisch terrein en de andere ( 107 km ) door het modderige en heuvelachtig gebied in Limburg. Het klimmen ging bijna vanzelf..moest wel trappen hoor.Ben heel benieuwd hoe hij het in Spanje gaat doen...en wat natuurlijk ook meespeelde is de 1000 euro korting
..deze mtb is 1 dag als testfiets op de specialized testdag gebruikt ...wel volledige garantie . Beetje lak beschadeging aan stuur en pendale..voor de rest PRIMA