Zo 21/10/2012 Zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wij zijn met de 4um bikers om half 9 vertrokken met een groep van 25 om de tt gezamelijk uit te rijden uit respect voor onze jannes RIP. Hebben op deze tt ook helemaal geen last gehad van iemand, misschien andere meer van ons door onze grote groep, denk dat ik int begin op een single track misschien een kleine 100 man in mijn wiel had. Ook merci aan de TT rijders die hun medeleven hebben betuigd en aan de vele rijders die repect hadden voor onze actie. Op een moment ook achter een mama met haar dochtertje gehangen en we zijn er dan ook achter blijven rijden tot we er veilig langs konden, zo moet het zijn op een toertocht. Ook een zeer goede organisatie ent was is leuk omt parcour in tegenrichting te rijden, hebben alleen het stuk aan de KUIL wel gemist. Jan deze was voor jouw, zullen je nog hard missen tijdens onze wekelijkse tochten.
Schande voor diegenen die geen enkel respect hebben als er eens een opstopping was, gewoon de rij voorbijsteken, kinderachtig is dat, moesten ze weren uit de TT. Het is nog altijd een recreatiesport anders moeten we maar ergens chrono gaan rijden of wedstrijden. Maar jah, daar zijn ze veeeeel te zwak voor.
Verder prima organisatie, alleen een beetje te veel volk aan de bevoorrading dus die heb ik maar overgeslaan. Tot volgend jaar
Verder prima organisatie, alleen een beetje te veel volk aan de bevoorrading dus die heb ik maar overgeslaan. Tot volgend jaar
- georges1955
- Mountainbiker
Post by georges1955 »
Prachtige tour , goed geamuseerd,
waar vind ik de fotos die onderweg zijn genomen?
waar vind ik de fotos die onderweg zijn genomen?
Het parcours
Conclusie: schitterende organisatie, mooie rit, goede bevoorrading, ben toch blij deze gereden te hebben. Het geeft toch een andere dimensie om deze paadjes alleen te rijden dan met >1000 man.
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Het was erg mistig dus niet ideaal voor de cameralens. Helaas.
Hetgeen goed genoeg bevonden werd, vind je in deze compilatie:
www.dabbers.be
Hetgeen goed genoeg bevonden werd, vind je in deze compilatie:
www.dabbers.be
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Re: 21/10/2012 Zonhoven
Alles was dik in orde, behalve de postie van de bevoorrading, dat trok op niets daar alles op een hoopje geduwd, was bij momenten chaos...vorige jaren daar in de weide veel meer plaats en gezelliger...
Deze kwam ook al na 14 KM, is veel te vroeg als men de 44 KM doet.
Voor de rest geen opmerkingen.
Deze kwam ook al na 14 KM, is veel te vroeg als men de 44 KM doet.
Voor de rest geen opmerkingen.
Grand Canyon wrote:Beste Bikers,
Het weer weer tijd voor de prachtige toertocht doorheen het unieke Zonhovense landschap.
!! Gewijzigde routes - Nog steeds geweldige bevoorrading !!
http://maps.google.be/maps?hl=nl&tab=wl
Start: 08:00 - 10:30
Afstanden: 22 - 32 - 44 km
http://www.heuvenskliekske.be/
Be There or Be Square!
- BMW
- Mountainbiker
had er 46 km tegen 24 gem
ideaal weertje en alles mooi droog( tegenover vorige week in lummen)enkel na een korte blinde linkse bocht was er een diepe plas
weinig oponthoud gehad (was pas om 9u15 gestart)
parcours was goed zo 95% onverhard
op t einde stond er een vrouwelijke fotografe...waar zijn de foto's te vinden??
ideaal weertje en alles mooi droog( tegenover vorige week in lummen)enkel na een korte blinde linkse bocht was er een diepe plas
weinig oponthoud gehad (was pas om 9u15 gestart)
parcours was goed zo 95% onverhard
op t einde stond er een vrouwelijke fotografe...waar zijn de foto's te vinden??