Meirhaeghe sluit een comeback niet uit

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

Tis te hopen da hij zich nog bedenkt!

Ma ik kan wel begrijpen dat het op zo momenten moeilijk is nog ergens zin in te hebben! :-?
Dave the madman
Mountainbiker

Post by Dave the madman »

Spijtig! Zijn vriendin was thans een toffe! heb er al een paar maal mee gesproken, en ze kon eprfect nederlands en was miss sympathica zelf. Maarja, Filip moets ermee leven hé.

Voor de rest hoop ikzelf ook dat hij terugkomt op zijn beslissing om nooit meer te koersen. Na een jaar heeft hij zijn 'verdiende' straf wel uitgezeten. En met de nieuwe wetgevingen van de bond inzake doping zal hij wel niet meer herpakken.

Lets hope so... In ieder gavel: moed niet opgeven Filip!
X10
Mountainbiker

Post by X10 »

ik hoop dat filip hier sterker uikomt en dat hij zijn zinnen een beetje op een lijn krijgt? maar hij moet blijkbaar het vat ledigen tot op de bodem. filip was en is voor mij nog steeds een icoon. hij heeft hier echt iets doen bewegen op gebied van mountainbike en heeft ons zeker getoond dat je best jezelf mag en kan blijven in alle omstandigheden. ik hoop echt dat we hem nog mogen tegenkomen in de natuur, met of zonder nummer
RESPECT =D>
mierlo6
Mountainbiker

Post by mierlo6 »

LuckyIron wrote:harde woorden :(

De dopingperikelen hebben niets met de breuk te maken. "Ze aardde moeilijk in België. Maar vroeger waren we altijd onderweg en zelden thuis. Toen dat wegviel, zag ze hier geen toekomst meer."

"We hadden geen ruzie. Het cultuurverschil was te groot. Ze vond België een beetje achterlijk, vrees ik. Ze leeft met me mee, maar ik heb gezegd dat ze daarvoor niet bij mij moest blijven."

Lang leve het land van Bush, waar je nog bijna verplicht wordt om 's zondags naar de kerk te gaan (ipv te bike) abortus en homohuwelijken verboden zijn, waar er nog mensen rondlopen in een wit kleed en een kap over hunne kop.

terug naar de topic, ook ik hoop dat hij nog terug komt, nu heeft hij misschien geen goesting maar volgend jaar kan het weer beginnen te jeuken... en dan begint hem weer, trouwens het is echt wel ne toffe, zaten samen op het vliegtuig naar schotland eerder dit jaar en hebben wat gepraat toen we moesten wachten op de pascontrole. in ieder geval kop op en tot bij een 2 jaar zou ik zeggen
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:( Als ze je alles afpakken waar je voor leeft denk ik dat het wreed moeilijk gaat zijn om de kop weer zuiver te krijgen om door te gaan .
Maar ook ik hoop dat hij zich herpakt en er terug voor gaat .
Hij heeft toch tijd genoeg nu om te trainen dus....
Kop op Fluppe \:D/
d@Mit
Mountainbiker

Post by d@Mit »

Dave the madman wrote:Lets hope so... In ieder gavel: moed niet opgeven Filip!
Ik heb de indruk dat hij dit wel doet, de moed opgeven. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je na het delen van lief en leed met iemand, je niet goed meer weet hoe de draad op te nemen. Vooral dan in deze periode van zijn leven.
Hij spreekt over een team met Roel (niet echt enthousiast maar hij vernoemt het toch). Blijkbaar zijn er hiervoor dan toch geen problemen met zijn schorsing?
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Ze komt ook uit een echte grootstad en als je ziet waar Meirhaeghe woont, tja... :roll:

Normaal zeker dat het moeilijk aarden is, hopelijk gaat hij er voor anders lijkt het erg somber. Een volledig jaar trainen als een topper zonder koersen lijkt me echt moeilijk.
spd
Mountainbiker

Post by spd »

scott racer wrote::( Als ze je alles afpakken waar je voor leeft denk ik dat het wreed moeilijk gaat zijn om de kop weer zuiver te krijgen om door te gaan .
'tja alles "afpakken"... hij heeft het wel zélf wa uitgelokt hé :-?
Maar goed, 'k heb toch wel een enorme sympathie voor hem, hij geeft de sport tenminste wa 'kleur', Paulissen is prima atleet, maar qua uitstraling heeft de flup toch nog da ietske meer...
'k heb hem vorige week bezig gezien in Sint-Baafs-Vijve, gaf mij toch ni den indruk van iemand die stopt... die zou zijn velooke aan den haak hangen en gaan vissen, of is't visseizoen al lang gedaan?? :P

In ieder geval in Peking pakt em goud! =D>
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

pedaalridder wrote:
scott racer wrote::( Als ze je alles afpakken waar je voor leeft denk ik dat het wreed moeilijk gaat zijn om de kop weer zuiver te krijgen om door te gaan .
'tja alles "afpakken"... hij heeft het wel zélf wa uitgelokt hé :-?
Maar goed, 'k heb toch wel een enorme sympathie voor hem, hij geeft de sport tenminste wa 'kleur', Paulissen is prima atleet, maar qua uitstraling heeft de flup toch nog da ietske meer...
'k heb hem vorige week bezig gezien in Sint-Baafs-Vijve, gaf mij toch ni den indruk van iemand die stopt... die zou zijn velooke aan den haak hangen en gaan vissen, of is't visseizoen al lang gedaan?? :P

In ieder geval in Peking pakt em goud! =D>
Het is te hopen ni in't vissen dan hé :wink: :lol:
Dave the madman
Mountainbiker

Post by Dave the madman »

Kleine verbetering: Zijn vriendin kwam niet uit het land van bush, maar uit Canada!
Post Reply