Zo 21/10/2012 Overijse :: 23e Dwars d/h Zoniënwoud

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jimmy1984
Mountainbiker

Post by jimmy1984 »

Rond de 70 km zijn? :-D wij hadden er op de kop 67 door 1 keer mis te rijden... zelf ni op de pijltjes gelet en anderen gevolgd... pijltje hing nochtans duidelijk ^^
Prachtige Tocht geweest vandaag.
Nergens File gehad,
Juist aan de 2de bevorading was het een beetje aanschuiven.
Volgend jaar komen we zeker terug ! tot dan
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

we hebben de 44 gedaan en dat was een mooi ritje, meer bergaf dan bergop had ik de indruk :-D

De laatste 10 km bijna geen volk tegengekomen dus denk dat de meeste voor de 66 gegaan zijn want er was veel volk bij de start.

Mooie tocht en zeker voor herhaling vatbaar.
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

voor mij was dit een thuismatch, prachtige tocht in een leuke streek.
Organisatie was weer top. Ik had van thuis tot thuis 76km 900hm en 20km/u gemiddeld en nu de verdiende rust in het zeteltje met een duvelke in de hand.

grtz
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

Hé Tom, spijtig da we je hebben gemist. We hadden graag van je achterwiel gebruik gemaakt 8)
DDT-STAS-Bikers moe maar voldaan huiswaarts gekeerd :-D
Philmil
Mountainbiker

Post by Philmil »

Vandaag prachtige tocht gereden in Overijse. Het was de verplaatsing uit het verre West Vlaanderen meer dan waard.

Het venijn voor mij zat hem echter in de staart, bij aankomst bij mij voertuig had iemand mijn fietsrek aangereden.

Een college biker was er getuige van. De dader erkende zijn fout nadat hij er door de getuige was opgewezen maar dit enkel totdat de getuige verdewenen was [-X Dan wou hij plots het aanrijdingsformulier niet meer aftekenen.

Mocht de collega biker die getuige was van de feiten dit lezen kan hij zich dan even melden aub [-o< [-o<

Dank bij voorbaat. =D>
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

DDT-STAS wrote:Hé Tom, spijtig da we je hebben gemist. We hadden graag van je achterwiel gebruik gemaakt 8)
DDT-STAS-Bikers moe maar voldaan huiswaarts gekeerd :-D
hiesé dasé, den mounir was er ook bij die zijn wiel hadde ook moge gebruiken ze ;-) vollgende week bierbeek miss zien we elkaar daar.

grtz
kefster
Mountainbiker

Post by kefster »

Proficiat =D> Over heel de lijn dik inorde. Volgend jaar terug 8)
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Vertrokken om 8uur, 't was nog een beetje donker.
Direct na de start, de eerste 300m, ontbreken er pijlen...
Op zoek geweest, en dan ene gevonden, doch totaal andere richting, maar deze toch maar genomen met het gedacht dat ik een kort stuk gemist heb.
Opeens rij ik helemaal alleen, toch verder gebold voor de 66km.
Ik heb maar 1 bevoorrading gezien, en op +- 40km reeds aan de aankomst.
Dan heb ik opnieuw aangezet om toch maar het 1e stuk te doen: er stonden nu een 3 tal pijlen!.
Al met al een mooie tocht, soms waren er wel te weinig pijlen, of stonden ze er, maar lieten toch nog twijfel bestaan. Dit vooral op de laatste 20km.
Opmerking: op deze manier was er geen drukte op het parcours!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

vond het een keileuk tochtje maar inderdaad aan de start was het zoeken naar pijlen en op veel plaatsen mocht er zeker er eentje meer gehangen zijn.

Ik rij zonder bril (en denk ik ni alleen) de telenetpijlen zijn zeer onduidelijk(volgens mij) en diene bril is gene "koersbril"
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Foto's van alle deelnemers online op www.mtb-you.be
Post Reply