Zo 04/11/2012 Middelkerke :: 13de Chouffetocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
zoals de traditie het wil met je inschrivingskaart dat je vind op diverse tafels kan je terug een mtb winnen en dit is hem

-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Zal er nog een schepke bovenop doen zie...frawiwi wrote:Bedankt ,Kevindv wrote:Vorig jaar weekendje van gemaakt en op zondag lekker gaan "zand"biken.
Dit jaar terug van de partij incl. weekendje.
Prachtige tocht en goede organisatie, dus zeker terug![]()
![]()
![]()
mooiere reclame kan nie![]()
![]()
Vorig jaar weekendje aldaar, doen we dit jaar lekker over.
Leuke tocht vorig jaar, eens iets anders dan de vlaamse ardennen.
Vanuit Oostende (waar we verblijven) is het zeker beter om met de fiets vandaar te komen ?
- leffingenoartje
- Kerstman
Leuk dat jullie er terug een mtb weekend van maken.meester biek wrote:Zal er nog een schepke bovenop doen zie...frawiwi wrote:Bedankt ,Kevindv wrote:Vorig jaar weekendje van gemaakt en op zondag lekker gaan "zand"biken.
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar weekendje aldaar, doen we dit jaar lekker over.
Leuke tocht vorig jaar, eens iets anders dan de vlaamse ardennen.
Vanuit Oostende (waar we verblijven) is het zeker beter om met de fiets vandaar te komen ?
We hebben dit jaar de toelating gekregen om op het vernieuwde marktplein juist aan de sporthal parkeergelegenheid te hebben.
Even verder op kan je ook parkeren ter hoogte van de ijzerlaan. (500 m van de sporthal)
Meer nieuws mag je deze week nog verwachten.
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ook vanuit het Aalsterse komen we afgezakt,
begin dit jaar nog een weekje daar geweest maar de MTB was niet mee wegens technisch defect en wilde ik wel eens de duinen induiken wat ik gedaan heb met de racebike ( de verharde paden wel ), nu kom ik af met een buurman, ik ben alvast benieuwd en da helmcam gaat mee natuurlijk naar de zee.
MaC'Red
begin dit jaar nog een weekje daar geweest maar de MTB was niet mee wegens technisch defect en wilde ik wel eens de duinen induiken wat ik gedaan heb met de racebike ( de verharde paden wel ), nu kom ik af met een buurman, ik ben alvast benieuwd en da helmcam gaat mee natuurlijk naar de zee.
MaC'Red
-
Kevindv
- Mountainbiker
Als het zo is mag het gezegd worden ook hé.frawiwi wrote:Bedankt ,Kevindv wrote:Vorig jaar weekendje van gemaakt en op zondag lekker gaan "zand"biken.
![]()
![]()
![]()
Moest het niet zo zijn, dan zou ik het ook zeggen.
Ik kijk al uit hoe de strandpassage dit jaar zal zijn, want nu praktisch op het laatste van de tocht, dus het zal stampen worden met de kilometers in de benen.
- leffingenoartje
- Kerstman
normaal 85% zal het wind achter zijnKevindv wrote:Als het zo is mag het gezegd worden ook hé.frawiwi wrote:Bedankt ,Kevindv wrote:Vorig jaar weekendje van gemaakt en op zondag lekker gaan "zand"biken.
![]()
![]()
![]()
Moest het niet zo zijn, dan zou ik het ook zeggen.
Ik kijk al uit hoe de strandpassage dit jaar zal zijn, want nu praktisch op het laatste van de tocht, dus het zal stampen worden met de kilometers in de benen.