succes aan iedereen
moet dit jaar jammer genoeg passen
Zo 21/10/2012 Overijse :: 23e Dwars d/h Zoniënwoud
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mahna-mahna
- Mountainbiker
-
jerre 1984
- Mountainbiker
Post by jerre 1984 »
opgelet voor de gene die de 66km doen!!!!!
zal meer naar de 70km zijn, door wijzegingen.
zal meer naar de 70km zijn, door wijzegingen.
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Een uitgelopen huwelijksfeest zou er kunnen voor zorgen dat ik ga passen dit jaar. Den drank is den duvel.....!!
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Een uitgelopen huwelijksfeest zou er kunnen voor zorgen dat ik ga passen dit jaar. Den drank is den duvel.....!!
Na een ganse week doodziek te zijn en de laatste 4dagen met koorts hebben gelopen, toch gestart hier.
Heb het mij niet beklaagd. Is een mooi parkoer en de omstandigheden maakte het voor mij zalig biken. beetje modder en nie te veel.
Voor het eerst met de fully gereden en was wel zalig.
Hier en daar vond ik de bepijling wat pover en de start aanduiding was ook niet denderend.
Voor de rest zeer goede dag gehad.
Heb het mij niet beklaagd. Is een mooi parkoer en de omstandigheden maakte het voor mij zalig biken. beetje modder en nie te veel.
Voor het eerst met de fully gereden en was wel zalig.
Hier en daar vond ik de bepijling wat pover en de start aanduiding was ook niet denderend.
Voor de rest zeer goede dag gehad.
Eigenlijk vond ik het best wel een goeie rit. Het is wel spijtig dat ze niet meer uit het bos mogen halen. Er zijn daar nog een aantal interessante singles 
Ben uitgekomen op een 80 km maar ben van thuis vertrokken. De bepijling kon inderdaad iets beter. Een paar keer alles moeten toeknijpen. Na dat stuk in het bos langs de spoorlijn en beneden naar rechts moest je daar ook vrij snel naar links. Los voorbij gereden...
Voor 70 km mag er toch al een 3e bevoorrading zijn. In de ardennen doen ze er al 3 op 50 km.
Voor de rest, leuke afwisselingen en een paar stijle stukjes... dik in orde.
Ben uitgekomen op een 80 km maar ben van thuis vertrokken. De bepijling kon inderdaad iets beter. Een paar keer alles moeten toeknijpen. Na dat stuk in het bos langs de spoorlijn en beneden naar rechts moest je daar ook vrij snel naar links. Los voorbij gereden...
Voor 70 km mag er toch al een 3e bevoorrading zijn. In de ardennen doen ze er al 3 op 50 km.
Voor de rest, leuke afwisselingen en een paar stijle stukjes... dik in orde.