Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Harpwood wrote:Hey Univega en Bollie

Bedankt voor die ene mooie rit op dinsdag morgen vorige week.
Hopelijk kan ik volgend jaar vaker met jullie mee.
Het was ook heel erg gezellig. En laat die enduro maar mooi staan Univega, dan kan je nog mooi voor gids spelen in de Costa Brava.
Heel hartelijk bedankt. We kontakten wel weer. Nog veel plezier daar.

groeten Harpwood

Rock that bike
Vandaag,weer enkele nieuwe tracks gereden, coyote mailt ze tegenwoordig al door vanuit zijn zetel en Frits en ik kunnen ze hier in de brandende zon uitproberen :-D
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Half augustus werd het eigenlijk iets te warm om nog te biken.. 36C° was iets te veel van het goed.
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

univega wrote:Half augustus werd het eigenlijk iets te warm om nog te biken.. 36C° was iets te veel van het goed.
Tja, dan maar vanuit mijne zetel nog wat na genieten:

http://www.youtube.com/watch?v=qBeZahHaLgA&feature=plcp

:drunk:
Harpwood
Mountainbiker

Post by Harpwood »

Super mooie film Coyote.
Deze paden dit jaar ook bereden, super mooi daar in Calella de Palafrugell. Zeer spectaculair vind ik. Heel veel rotsen.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:
univega wrote:Half augustus werd het eigenlijk iets te warm om nog te biken.. 36C° was iets te veel van het goed.

Dat smaakt naar nog meer :-).
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

Coyote wrote:

Nog maar eens met weemoed terug mijmeren.
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Weer een geweldig filmpje Coyote...ik wil al weer terug..ppff..heb al weer genoeg van die regen en modder :evil: ..aftellen maar weer.Volgend jaar niet TE vroeg gaan he [-X ..wil er wel weer bij zijn dus moeten maar kijken of we de vakanties kunnen afstemmen in Platja !! =D>
Harpwood
Mountainbiker

Post by Harpwood »

Wat ziet mijn lodderig oog, heb je een nieuwe bike Bollie?
Hoe bevalt ie?
Waarom de Camber?

groeten Harpwood
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Harpwood..Ik wilde al graag een specialized hebben , en gezien mij lengte ook een 29-er .Nu , de Camper is een prima mtb voor op de technische stukken in Spanje en voor mij is dit een prima fiets. Ik zit er heerlijk op en heb nu 2 marathons met deze fiets gereden en ze gingen alle 2 geweldig .1 marathon ( 100 km ) door heel technisch terrein en de andere ( 107 km ) door het modderige en heuvelachtig gebied in Limburg. Het klimmen ging bijna vanzelf..moest wel trappen hoor =P~ .Ben heel benieuwd hoe hij het in Spanje gaat doen...en wat natuurlijk ook meespeelde is de 1000 euro korting :lol: ..deze mtb is 1 dag als testfiets op de specialized testdag gebruikt ...wel volledige garantie . Beetje lak beschadeging aan stuur en pendale..voor de rest PRIMA
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:Harpwood..Ik wilde al graag een specialized hebben , en gezien mij lengte ook een 29-er .Nu , de Camper is een prima mtb voor op de technische stukken in Spanje en voor mij is dit een prima fiets. Ik zit er heerlijk op en heb nu 2 marathons met deze fiets gereden en ze gingen alle 2 geweldig .1 marathon ( 100 km ) door heel technisch terrein en de andere ( 107 km ) door het modderige en heuvelachtig gebied in Limburg. Het klimmen ging bijna vanzelf..moest wel trappen hoor =P~ .Ben heel benieuwd hoe hij het in Spanje gaat doen...en wat natuurlijk ook meespeelde is de 1000 euro korting :lol: ..deze mtb is 1 dag als testfiets op de specialized testdag gebruikt ...wel volledige garantie . Beetje lak beschadeging aan stuur en pendale..voor de rest PRIMA
Oei, ik had het nog niet gemerkt, je gaat nu met een carbon 29", wat ga ik nu moeten verzinnen om je te kunnen volgen :-), wie weet ga je coyote nog wat kunnen opjagen.
Post Reply