wanneer zet ge aan spiermassa?? QM en ikzelf zouden ulle mss vervoegenspiermassa wrote:hier vindt ge zeer veel en goedkoop ledlampen da ge nog kunt gebruiken voor zaklamp.kheb er reeds 2 besteld en gekregen
http://dx.com/c/flashlights-lasers-999/ ... lights-929
den dezen in mijn bezit en voor diene prijs gaat ge gene beteren vinden
http://dx.com/p/t6-waterproof-xml-t6-3- ... -set-82510
gratis verzending maar duurt wel een tijdje voor het ariveerd ,dus tegen vrijdag zal tnie lukken![]()
![]()
vrijdag dus aanwezig en kzal zien en gezien worden.....glow in the dark
Gavers Bike Fest=avondtocht, Omer-Classic en XCE (19-21/10)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- swoosher
- Mountainbiker
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
voor qm gaat lukken vanaf 7.30u .....mij zult ge zekers erkennen.swoosher wrote:wanneer zet ge aan spiermassa?? QM en ikzelf zouden ulle mss vervoegenspiermassa wrote:hier vindt ge zeer veel en goedkoop ledlampen da ge nog kunt gebruiken voor zaklamp.kheb er reeds 2 besteld en gekregen
http://dx.com/c/flashlights-lasers-999/ ... lights-929
den dezen in mijn bezit en voor diene prijs gaat ge gene beteren vinden
http://dx.com/p/t6-waterproof-xml-t6-3- ... -set-82510
gratis verzending maar duurt wel een tijdje voor het ariveerd ,dus tegen vrijdag zal tnie lukken![]()
![]()
vrijdag dus aanwezig en kzal zien en gezien worden.....glow in the dark
![]()
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Niet veel. Start in een groot bos, niks spectaculairs.. Hoogtemeters zijn hier ook moeilijk te sprokkelen, maar deze organisatie probeert het beste uit de streek te halen.petruske wrote:aan wat kunnen we ons hier verwachten ken nml destreek niet,hoogtemeters,bos,veld weg km offroad enzo
groetjes
-
brechtplanckaert
- Mountainbiker
Post by brechtplanckaert »
De pijltjes voor de vrijdagavond zijn fluo oranje met extra een fluogeel lint onderaan. Inpikken in Gullegem zal je dus niet naar Harelbeke brengen.
Die voor de zaterdag zijn de telenetpijltjes.
Pride and glory wil ik geruststellen. Bewust niet veel veld in gestoken. Met het weer van de voorbije week zou dat in de west-vlaamse klei niet te doen zijn. Qua hoogtemeters is het natuurlijk niet de ardennen maar vergis je niet, op de 80km geraken we toch wel aan een 600-tal. Ideaal voor deze tijd van het jaar
de stats van de tochten sebiet op onze site: www.guadal.be
CU all!
Die voor de zaterdag zijn de telenetpijltjes.
Pride and glory wil ik geruststellen. Bewust niet veel veld in gestoken. Met het weer van de voorbije week zou dat in de west-vlaamse klei niet te doen zijn. Qua hoogtemeters is het natuurlijk niet de ardennen maar vergis je niet, op de 80km geraken we toch wel aan een 600-tal. Ideaal voor deze tijd van het jaar
de stats van de tochten sebiet op onze site: www.guadal.be
CU all!
-
brechtplanckaert
- Mountainbiker
Post by brechtplanckaert »
domienb,
stuur je keer mailtje met deze vraag naar info@guadal.be?
kvrees het sebiet te vergeten anders. busy times
stuur je keer mailtje met deze vraag naar info@guadal.be?
kvrees het sebiet te vergeten anders. busy times
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
kende gij mij misschien? Hoe wete gij da ik allergisch ben aan plakmodder?brechtplanckaert wrote:
Pride and glory wil ik geruststellen. Bewust niet veel veld in gestoken. Met het weer van de voorbije week zou dat in de west-vlaamse klei niet te doen zijn.
CU all!
Maar morgen kom ik toch nachtrijden.
Trouwens, vorig jaar jullie langste afstand gereden en denk dat jullie de organisatie zijn met de meeste offroad ooit gehad op een TT toen voor deze kant dat jullie zijn opgegaan.
Dit jaar zou dit idd niet echt een goed idee zijn om dit parcours voor te schotelen, toch zeker niet die offroad verbindingsstukken