5/12/04 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

rocco wrote:kunt da uwe fiets afspuiten ook want da zout water is nie goe voor uwe fiets voor mij is da den eerste keer ze zeggen da
idd zoutwater + zand = vijand van fietskes
beetje verder aan de finish kunt ge uw bike afspuiten :wink:
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

reeds 1100 deelnemers (24/11/2004)
hopsa training zwaar verhoogt sedert vlede week, alles verloopt netjes :lol:
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Ik heb bijna nog niet getraind, ben benieuwd wat het zal geven... :oops:
Paramedic
Mountainbiker

Post by Paramedic »

Moet er na de wedstrijd rugnummers terug afgegeven worden. Zo ja, waar?
den Tomme
Mountainbiker

Post by den Tomme »

Paramedic wrote:Moet er na de wedstrijd rugnummers terug afgegeven worden. Zo ja, waar?
Nee nee , ni nodig + ge krijgt een mooi bordje voor aan u stuur da ge eveneens moogt houden . Zo was het alleszins vorig jaar .

Zelf zal ik er spijtig genoeg niet kunnen bij zijn wegens een rugblessure waar ik nu al een paar weken mee thuis zit dus als er nog moesten zijn die een nr willen overkopen .......
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

FCB wrote:
Paramedic wrote:Moet er na de wedstrijd rugnummers terug afgegeven worden. Zo ja, waar?
Nee nee , ni nodig + ge krijgt een mooi bordje voor aan u stuur da ge eveneens moogt houden
Paramedic, mocht ge een geluksvogeltje zijn, dan mag je je rugnummer niet weggooien. Na afloop van de wedstrijd kan je in de sporthal gaan kijken of je daarmee een (aanwezigheids)prijs gewonnen hebt. Kwestie van nog wat extra volk naar de hal te lokken... Maar ikzelf had vorig jaar zo nog een t-shirtje extra, maar er waren ook verschillende helmen te winnen. Dus mocht je daar gaan douchen of nog eens een kijkje gaan nemen, vergeet daar dan niet te kijken (naast het podium).

Ik heb gisterennamiddag ook ingeschreven. :D

Succes!
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

sleery wrote:Ik heb bijna nog niet getraind, ben benieuwd wat het zal geven... :oops:
zo zult ge niet vooruit raken hé manneke [-X :lol: De jeep zal juist op tijd weg zijn hoor ik :wink:
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

focus ... DEELNEMEN is belangrijker dan winnen é :lol: :lol: :lol:
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Berggeit wrote:focus ... DEELNEMEN is belangrijker dan winnen é :lol: :lol: :lol:
=D> =D> =D> en ik ben toch in beeld geweest! (ik ben te bewonderen op de affiche! 8) 8) ma niemand zal er mij bekennen...
bolle.
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Post by bolle. »

Ik was er vorig jaar ook bij maar we stonden maar 15 minuten voor de start in het startvak en stonden bijna laatste . Ik had er toen ook niet voor getraind alleen een paar TT's gereden. Ik ben toen als 983 ste over de streep gekomen. Dit jaar ligt mijn av op TT's ongeveer 5 km per uur hoger en mijn streefdoel is bij de eerste 500 te zijn. Ik heb redelijk goed getraind nu dus dit moet realiseerbaar zijn en dit jaar ga ik ook wat vroeger aan de start verschijnen dat scheelt ook weer een heel stuk . Succes voor iedereen die meerijdt en moge de beste winnen :wink:
Post Reply