verlichting!
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
thx :)
Aha...oei,dit gaat miijn vriendin niet leuk vinden haha...zoveel leesplezier :) alvast merci,als je iets concreter hebt...mag dat ook altijd :)Dacuba wrote:http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=67590 veel leesplezier
-
blazer
- Mountainbiker
Heb vandaag de pro illume 300 usb aangekocht staat bij moozes in promo voor slechts 59 euro .
zit netjes in één doos verpakt : voorlicht , usb kabel , adapter om op te laden op 220v , stuurhouder en een helmhouder .
is niet te groot en niet te zwaar en geeft verdomme een pak licht , je kan kiezen uit 4 vaste standen en één knipperstand
misschien iets voor jou
zit netjes in één doos verpakt : voorlicht , usb kabel , adapter om op te laden op 220v , stuurhouder en een helmhouder .
is niet te groot en niet te zwaar en geeft verdomme een pak licht , je kan kiezen uit 4 vaste standen en één knipperstand
misschien iets voor jou
-
blazer
- Mountainbiker
ja , dat moet jezelf weten hé , ikzelf gebruik het enkel met stuurhouder .
Ik wist trouwens niet dat er een helmhouder bij inzat
als je avondritten door het bos wil rijden heb ik al gehoord dat het soms handig in de bochten van een licht op je helm te hebben .
Zelf heb ik geen ervaring met bosritten in het donker .
is een actie bij moozes dacht tot eind oktober , of tot de vooraad op is zeker.
Ik wist trouwens niet dat er een helmhouder bij inzat
als je avondritten door het bos wil rijden heb ik al gehoord dat het soms handig in de bochten van een licht op je helm te hebben .
Zelf heb ik geen ervaring met bosritten in het donker .
is een actie bij moozes dacht tot eind oktober , of tot de vooraad op is zeker.