Zo 14/10/2012 Tremelo :: 20ste Tremelose MTB tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Op de flyer te lezen
Afstand : 25-45 km
Vertrek : Basdongenstraat Tremelo (nabij Bloemenwinkel Kempenaers- voetbalkantine KV Tremelo) ** Gratis fietsbewaking
Vertrek 8u tot 10.30u
Voorzieningen : parking -kleedkamers met douches -afspuitstand
Over de route heb ik geen info, 't is de eerste keer dat ik deze tocht ga meerijden...
Afstand : 25-45 km
Vertrek : Basdongenstraat Tremelo (nabij Bloemenwinkel Kempenaers- voetbalkantine KV Tremelo) ** Gratis fietsbewaking
Vertrek 8u tot 10.30u
Voorzieningen : parking -kleedkamers met douches -afspuitstand
Over de route heb ik geen info, 't is de eerste keer dat ik deze tocht ga meerijden...
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
present !!!Maar eerst gaan kiezen en zien dat ze me daar ni houden als bijzit als ik te vroeg ga
Met de bike van Putte naar daar ,langste afstand(je) en terug en voor het terugkeren nog een pintje drinken meer moet da niet zijn op een verkiezingsdag
Met de bike van Putte naar daar ,langste afstand(je) en terug en voor het terugkeren nog een pintje drinken meer moet da niet zijn op een verkiezingsdag
Hallo iedereen,het parcours is net afgepijld en voorlopig ligt het er nog vrij goed bij.Het loopt langs Aarschot waar enkele heuveltjes liggen en de Balenberg op het parcours van Sven Nijs.Het laatste stuk is vernieuwd tov. de andere jaren.
Hopelijk krijgen we deze nacht niet te veel regen meer en dan zal het allemaal wel bereidbaar zijn morgen,zodat we toch nog veel deelnemers mogen verwachten,ook al zijn het verkiezingen de echte bikers kijken daar toch niet naar.
IEDEREEN WELKOM
groetjes
Lucky1t
Hopelijk krijgen we deze nacht niet te veel regen meer en dan zal het allemaal wel bereidbaar zijn morgen,zodat we toch nog veel deelnemers mogen verwachten,ook al zijn het verkiezingen de echte bikers kijken daar toch niet naar.
IEDEREEN WELKOM
groetjes
Lucky1t
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
ikzelf teken zeker present met een half dozijn ander bikers van WTC Relst !!!
grtzz
HBP
grtzz
HBP
-
el gordo
- Mountainbiker
Idem - het zal in het totaal ongeveer 65km worden.peter-bastanie wrote:present !!!Maar eerst gaan kiezen en zien dat ze me daar ni houden als bijzit als ik te vroeg ga![]()
-
mambo en co
- Mountainbiker