Za 13/10/2012 Wortegem-Petegem :: 13de Hefsttocht Willy Naes

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBSDVD83
Mountainbiker

Za 13/10/12 Wortegem-Petegem::13de Herfsttocht Willy Naessen

Post by MTBSDVD83 »

Op 13 oktober organiseren de fusietrappers hun "13de herfsttocht Willy Naessens"

Starten kan van 8u30 tot 14u30 aan de firma Willy Naessens, Kouter 3, 9790 Elsegem
Afstanden: 20 kids, 30 km, 50 km

Traditiegetrouw start ik hier voor de 50 km.

Beelden zomertocht Wortegem:

http://www.youtube.com/watch?v=qdNThWiaGkQ
http://www.youtube.com/watch?v=UqQoGwUNEYM

Nog starters??
Brugse Racer
Mountainbiker

Post by Brugse Racer »

Wat mogen we verwachten van deze tocht? Zitten er een beetje hoogtemeters in?
s-works 81
Mountainbiker

Post by s-works 81 »

Misschien een beetje meer info langs welke streek ze uitgaan,aantal hoogtemeters.
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Deftige rit, goed georganiseerd.
Stond bij mij op nr 2 in die omgeving, maar doordat de 1mei rit in Elsegem blijkbaar niet meer doorgaat, schuift deze naar boven in de ranking :wink:

Wat zit er in: kortste afstanden: redelijk vlak: naast schelde, omgeving Golfterrein, Donk (single track), Bouvelobos.
Van de lange durf ik niet met zekerheid zeggen of deze organisatie tot aan de Spitaalbossen gaat, maar ze pakken hier en daar wel wat hm mee. Heb laatste jaren hier met mijn kids gereden en dan was de 50 geen optie.
Luky
Mountainbiker

Post by Luky »

Vorig jaar gereden, mooie rit, 50km met 380hm, met oa Donk en Spitaalbossen, dit jaar zeker terug aanwezig en dat al voor de 5e keer.
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

De spitaalbossen worden terug in het parcour opgenomen want er hangen al pijlen, en blijkbaar zijn het nieuwe pijlen (fluo geel met WTC Fusietrappers als opschrift)

Hoogtemeters verwacht ik tussen de 400 à 450

Volgens horen zeggen gaan de spitaalbossen in 2013 dicht voor heraanleg van paden en opkuis van het bos, dus profiteer ervan want het zijn de laatste aanbiedingen :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Is een mooie tocht, heb die in het verleden nog gecombineerd met Heestert... Voormiddag hier en namiddag Heestert...

Spitaalbossen gaan idd toe voor een tijdje... Willen die voor een stuk heraanleggen en voor een stuk de natuur zijn ding laten doen...
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Rock Rider wrote:Is een mooie tocht, heb die in het verleden nog gecombineerd met Heestert... Voormiddag hier en namiddag Heestert...

Spitaalbossen gaan idd toe voor een tijdje... Willen die voor een stuk heraanleggen en voor een stuk de natuur zijn ding laten doen...
Van plan om voor de 3de keer op rij de dubbel te doen, voormiddag Heestert en namiddag hier.
Ga nog een keer genieten van de privébossen :bounce:
Snap wel niet wat er te heraanleggen valt, wat zijn we met natuur als je er niet mag van genieten ?
Hoe zit dat trouwens met Bouvelo, gaat dat ook dicht ? Hoop van niet, anders schiet er niet veel meer over in de streek.
Hoop dat de 'groenen' zondag 'groen' lachen :wink:
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

meester biek wrote:
Rock Rider wrote:Is een mooie tocht, heb die in het verleden nog gecombineerd met Heestert... Voormiddag hier en namiddag Heestert...

Van plan om voor de 3de keer op rij de dubbel te doen, voormiddag Heestert en namiddag hier.
Ga nog een keer genieten van de privébossen :bounce:
Snap wel niet wat er te heraanleggen valt, wat zijn we met natuur als je er niet mag van genieten ?
Hoe zit dat trouwens met Bouvelo, gaat dat ook dicht ? Hoop van niet, anders schiet er niet veel meer over in de streek.
Hoop dat de 'groenen' zondag 'groen' lachen :wink:
idd , ik versta dat ook nie... er zijn maar enkele passages per jaar en je gaat me niet vertellen dat de natuur kapotgereden is door die enkele TT's op een jaar....
Trouwens tzijn meestal op de paden da we rijden...
Straks zetten ze nog een skettewerk rond de kluis en dan mogen we allemaal onzen MTB verkopen :cry:
pedro koi
Mountainbiker

Post by pedro koi »

spitaal bos en bouvelo sluiten in 2013 dat de groentjes maar af gaan zondag mijn stem krijgen ze niet in ieder geval
normaal gezien kluisbos word ook verboden terrein dacht ik hebben gehoord

voor mij bijna ne thuis match maar als ik start word het deze namiddag samen met de kits

volgende week is er ook waregem en die rijden normaal ook door spitaal en bouvelo bos

mvg pedro
Post Reply