35 en 45 kilometer vertrek vanaf 18 uur, ook een kidstocht onder begeleiding deze wel met vast vertrekuur.
Wo 31/10/2012 Zele :: Nightbike :: Halloween MTB Nachttocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
dirty old man
- Mountainbiker
31/10/2012 - Nachtrit te Zele
Post by dirty old man »
Naar vaste traditie ook dit jaar weer de Haloweentocht te Zele, Koevliet 1
35 en 45 kilometer vertrek vanaf 18 uur, ook een kidstocht onder begeleiding deze wel met vast vertrekuur.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Deze avondtt al enkele keren gereden en altijd goed bevonden. Ook dit jaar staat hij opnieuw op het programma. Hopelijk gaat het weer geen spelbreker worden.
- DasKonzept
- Mountainbiker
-
dirty old man
- Mountainbiker
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Iemand die weet welke richting het parcours uitgaat?
Heb horen zeggen dat het lange stuk gras richting waasmunster eruit is. (jammer want dit kan zeer pittig zijn).
Heb gisteren ook horen vertellen dat het opletten wordt op een bepaald stuk. Het zou er heel smal zijn en gevaarlijke situaties opleveren zeker in het donker.
Kan iemand van de organisatie die bevestigen ?
Ik denk vooral dat een avondrit zo weinig mogelijk risico's mag inhouden. Maar sfeer en ambiance langs het parcours moet er zeker zijn.
Des ondanks zal ik als thuisrijder zeker aanwezig zijn.
Heb horen zeggen dat het lange stuk gras richting waasmunster eruit is. (jammer want dit kan zeer pittig zijn).
Heb gisteren ook horen vertellen dat het opletten wordt op een bepaald stuk. Het zou er heel smal zijn en gevaarlijke situaties opleveren zeker in het donker.
Kan iemand van de organisatie die bevestigen ?
Ik denk vooral dat een avondrit zo weinig mogelijk risico's mag inhouden. Maar sfeer en ambiance langs het parcours moet er zeker zijn.
Des ondanks zal ik als thuisrijder zeker aanwezig zijn.