Zo 07/10/2012 Kuurne :: 3de Kuurnse Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

alles zeer goed in orde!!! proficiat aan de organisatie
=D> =D>
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

na nachtje kuurne kermisse en 4u in tnest om 8u vertrokken .afgezien ,gene meter recht gereden .mo voo kuurne en de streek een skoon tochtje ,vooral de gavers ,organisatie meer dan ok ,toffen aprés in de zon met de kameraden .....jupla weer in den drank ....oei we wijken af. :roll: :roll: en al die doemsenarioos over modder,ki der nie veel gezien ,ja de velo was vuil mo we gant weer moeten gewend komen.
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

Hallo,

Was misschien wel te doen met tussenseizoen bandjes. Alles lag er redelijk goed bij !
Toch vertrokken met wat meer grip en in de Gavers was dit welkom ...

Mooi tochtje maar na tien km kabel versnellingsapparaat kapot :-(
Toch de 60 km gereden ( op de grote versnelling ). Vandaag beetje pijn aan de spieren :-?

Kom zeker terug volgend jaar. Bedankt aan de organisators =D> !!!
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Het was nog een beetje afwachten waar ik zondag mijne vélo in de modder ging loslaten maar uiteindelijk is het Kuurne geworden. En het werd een leuke rit. Goed berijdbaar. Ik had het anders verwacht. Mijn conditie is schitterend,......zolang ik de afstand niet groter neem dan 45 km, niet te veel bergop,(bergaf gaat nog altijd super), mijn eigen tempo kan rijden (zijnde net onder de 20 km :roll: ), geen zotte achtervolgingen inzet en dat er hier en daar een streepke asfalt in zit.

Wat hebben we zondag geleerd :
-->dat het in Kuurne ondanks een paar regendagen goed rijden was
-->dat de wielertoeristen stillekes aan terug ons peletonnetje komen vervoegen. Gesprekje :"Hoeveel druk hebde gij op uw banden ??". "Niet te veel hoor, slechts 4 bar". #-o #-o #-o .
-->dat ik toch hier en daar wa bekenden ben tegengekomen: Lucske, QM en Spiermassa, Willy, Hanzi die mij voorbijvloog in de bebouwde kom ( die had voorzekers een gem van 53.29855 /u #-o ),Sofietje,Vannessa, Nathalie, Marleen, Tamara, Julie, Sarah,Jessica en zowaar ook nog Rolling Stone in blaakende gezondheid.
-->dat de parkoerbouwer waarschijnlijk een 29" heeft. Ik geraakte namelijk rond iedere boom gedraaid aan de Gavers. :lol:
-->dat een blonde Petrus nog een goed bierke is. Ik heb er daar voor het zekerste een paar xtra gedronken. :drunk: :drunk:
-->dat ik om de 14 dagen eens rond de Gavers ga joggen. Schoon volk da ik daar gezien heb =P~ =P~ .
-->dat het achterspatbord bij een fully ten minste 10 cm boven het wiel moet geplaatst worden. Ofwel moet ik een kilo of 5 balast kwijtraken :-? En nee, het scheelt niet aan het gewicht van mijn materiaalzakje [-X
-->dat ik niet moet doen gelijk 'de echte' en de laatste 5 km nog eens alle registers open te gooien. Ik wacht daar beter nog 4 km mee. Vooral als ik misreken en het eigenlijk nog bijna 9 km is
:oops: :oops: ](*,) ](*,)
brechtplanckaert
Mountainbiker

in de kantlijn

Post by brechtplanckaert »

wij mogen met onze eigen TT een stuk niet meer doen omdat deze organisatie zonder toelating dit privéstuk betrad. zelfs een familielid van iemand van onze eigen club overkwam hetzelfde op haar boerderij in heestert. jammer dat het op deze manier voor andere organisaties wordt verpest. de tocht was mooi maar eigenlijk een kopie van de mooiste stukken van andere tt's.

spijtig dat het zo moet...
Post Reply