Zondag 7 oktober VTT Dwars door Aaigem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

De 55km gereden en vond dit een mooi traject. Er was wel wat modder maar met de juiste banden nergens een probleem om door te rijden (buiten de file vorming op dat baantje naast de E40). De afspuitstand was wel wat minder: nauwelijks druk op de leidingen en blijkbaar willen sommigen het allerlaatste vuiltje van hun fiets krijgen, ondanks de 10 wachtenden achter hen? :roll:

Onderweg iemand voorbijgereden die een GoPro camera op het stuur gemonteerd had, iemand van hier toevallig?
josayo
Mountainbiker

Post by josayo »

Wij danken de 1016 deelnemers.
Wij als organisatoren vinden het dan ook heel leuk de positieve reacties te mogen ontvangen.

Wat betreft de watredruk gaan wij dit proberen te verbeteren en wij streven naar een goed berijdbaar parcours maar de weersomstandigheden heb je niet altijd in de hand .

Volgende afspraak zondag 2 juni 2013 Bianchi wegrit
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

Veel volk voor deze tt, een pak minder na de splitsing van de 55 :wink:
Goede bevoorrading en nog betere bepijling. Ik dacht dat het drukprobleem vorig jaar ook van de partij was, geen probleem fiets thuis gewassen. Tot volgend jaar .
josayo
Mountainbiker

Post by josayo »

Kort na de middag is er iemand mij komen vragen of wij een wiel gevonden hadden dat hij tegen een wagen had geplaatst en vergeten was.... Ik heb spijtig genoeg geen coördinaten van deze persoon
Wij hebben ondertussen deze namiddag een e-mail ontvangen van een deelnemer die een voorwiel gevonden heeft, dat tegen zijn wagen stond... Van deze persoon heb ik het e-mail adres.
Ben jij diegene die je voorwiel hebt vergeten, stuur een e-mail naar marcvanderschueren@skynet.be?

Met sportieve groeten,
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Gisteren ook genoten van een leuk parcours. Ondanks de weinige trainingskilometers op de teller en de TT Brakel van daags voordien in de benen ging het nog redelijk vlot. Overal kunnen doorrijden dus het parcours kon best wat water verdragen, we hebben al veel slechter meegemaakt! Bevoorrading en bepijling ook in orde. De bikewash had idd niet veel druk maar ter plaatse alleen het hoogstnodige wat gereinigd zoals de aandrijving en de vorkbenen.
Prospeer
Mountainbiker

Post by Prospeer »

Ja mannekes, waterdruk kunt ge niet veel aan doen vrees ik? Tenzij minder aftakpunten = langere wachtrijen.

Ik ben zo'n 3 jaar geleden komen wonen achter het domein Steenberg, dit op zowat het hoogste punt... waterdruk was redelijk rampzalig. Heb 3x die van het water laten komen om de druk laten meten etc... na wat gezaag (niet alleen van mij) heeft TMVW sinds vorig jaar een nieuwe pomp in gebruik die tussen 7 en 23u extra druk geeft. =D>

Resultaat: opmerkelijk verhoogde druk.
Voorbeeld: vorig jaar toen het VTT was wou ik me thuis wassen... kwamen er enkel wat druppels uit mijn douche. True story!
Dit jaar: lekker douchen met veel water 8)

Maar idd, bikewash was alleen voldoende om de grootste troep van de fiets te halen (dat was ook het plan, de 'detailing' deed ik dan wel thuis en dan bleef mijnen oprit tenminste proper :P )
Post Reply