Zo 07/10/2012 Waasmunster :: Just Rudin Wintertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Mooie tocht zoals altijd. En door het parcours om te draaien word het gewoon een stukje zwaarder. Nu doen we de strookjes die licht omhoog gaan in het zand en niet over een verhard pad. Dat idee had ik toch.

Weet er enkel iemand wie die oude man is op zijn schimmelpaard?? Iedere tocht in Waasmunster zie ik hem in volle gallop door de bossen rennen om maar zoveel mogelijk fietsers te kloten. Vorig jaar had er nog een fietser bijna een slaande ruzie met hem toen ik langs fietste. Ik ving toen op dat hij vol op de fietsers inliep met zijn paard.
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

bijna alles wat mooi en leuk was uit de streek gehaald , heel mooi in elkaar gepuzeld!
bepijling en extra info was goed
enkel de bevoorrading was iets minder , enkel koeken , fruit was blijkbaar allemaal al op..
sofeurken
Mountainbiker

waasmunster

Post by sofeurken »

vroeg uit bed om hier te starten,toch hebben we t ons niet beklaagd!was dan ook al de 1ste keer niet dat we hier reden.prachtige zichten met die nevel en dauw op de scheldeboorden!super!
soms wel s verkeerd gereden,zon tegen?te vlug?was dan ook op sommige stukken constant draaien en keren,mjammie!
om kwart na negen was het geen bevoorrading maar een buffet!toppie!na de ravito een tandje bij gestoken en met een goed gevoel aangekomen,stukje aan de autobaan gebist,aan den overkant was da stukje vals plat nog redelijk lastig.
een doucheke en een pannekoek later tevreden huiswaarts alwaar er nog enkele uren moest gewerkt :evil:
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

alles was voor mij top, behalve de benen. met drie man vertrokken in t begin ging alles nog goed, tot aan de zandbak waar ik normaal goed doorkom, erna iets te lang moeten bekomen en kon het tempo van mijn twee copains niet meer volgen. Erna duurde het gemakkelijk tien km tegen dat ik mijn tempo gevonden had, dan maar uitgereden op eigen tempo. Moet blijkbaar wel pijltje gemist hebben want was vroeger dan die mannen aan de finish maar dit gaat aan mij gelegen hebben, want heb eigenlijk nergens gedacht dat ik pijltjes moest zoeken.
Spijtig van de benen, had er wel naar uitgekeken naar vandaag ma soit. Ook nog aangenaam verrast door de euh nieuwigheidjes langs de e17 en in de holleweg/oude spoorweg met die korte knikjes omhoog.
@ Dirk ik weet niet of je de toekomst s morgens ri westen kan vertrekken, de zon piekt in mijn ogen bij het vertrekken :P (vandaag had je misschien minder te doen met de organisatie maar andere weken lol) tis maar graptjen e
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Mooi tochtje gereden. Had eens zin om gas te geven en daarvoor was dit parkoers uitermate geschikt.
Zitten echt leuke stukskes in. Ik herinner me deze vooral van een sneeuwritje tijdens vorige winters.
Oganisatie was top. Bepijling eveneens maar de pijlen zelf zag ik soms niet zo goed. Misschien resultaat van gele glazen in mijn bril?
Wat me wel opviel na enkele weken (maanden) marathons, wedstrijden en een uitstapje naar de Mont-Blanc was de techniciteit van het deelnemersveld.
Die balkjes over dat water dat waren balken, zo breed. Al die korte klimmetjes daar stappen mensen af alsof ze een col gaan klimmen..
Op zich geen probleem en repect voor alle rijders maar soms wel eens vloeken al daar zo tien man staat aan te schuiven voor een molshoop. :P
Last edited by Dr.Gonzo on Mon 08 Oct 2012 10:12, edited 1 time in total.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Huffy wrote:bijna alles wat mooi en leuk was uit de streek gehaald , heel mooi in elkaar gepuzeld!
bepijling en extra info was goed
enkel de bevoorrading was iets minder , enkel koeken , fruit was blijkbaar allemaal al op..
Sorry, ik heb alles opgegeten! :oops: Ik had een hongertje :wink:

Toffe tocht!!! Goed doorgevlamd!!! Goede organisatie!!!
TheLion
Mountainbiker

Post by TheLion »

Bedankt aan alle deelnemers en de vele positieve reacties ! Dit geeft ons de "kracht" om er volgende keer weer iets moois van te maken =D> ! Uw tevreden penningmeester :-D
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

Zij die regelmatig in onze streek komen rijden, hebben het waarschijnlijk wel omgemerkt. onze jongens hebben zaterdag in het homobos een nieuw pad bijgemaakt tussen de varens. =D> (met alle risico's vandien :-D )
Nu er een 1000 tal fietsers door gereden zijn, is het een echt pad geworden.
Gelieve er regelmatig eens door te rijden (of wandelen :wink: ) zodat het open blijft.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Xfrank wrote:Zij die regelmatig in onze streek komen rijden, hebben het waarschijnlijk wel omgemerkt. onze jongens hebben zaterdag in het homobos een nieuw pad bijgemaakt tussen de varens. =D> (met alle risico's vandien :-D )
Nu er een 1000 tal fietsers door gereden zijn, is het een echt pad geworden.
Gelieve er regelmatig eens door te rijden (of wandelen :wink: ) zodat het open blijft.
ok, heb je zo nog wel een houten bord voor onder mijn tenue te doen? just in case...
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

BerggeitCasualFietser wrote:
ok, heb je zo nog wel een houten bord voor onder mijn tenue te doen? just in case...
zeker geen slecht gedacht, want het nieuwe pad is als het ware "een penetratie in het hol van de leeuw" :lol: :lol:
Post Reply