Zo 07/10/2012 Arendonk :: 3de Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Danny B
Mountainbiker

Post by Danny B »

Een laatste update van het parcours. Uiteraard heeft de vele regen van de laatste dagen het parcours geen goed gedaan maar toch ligt het er al bij al nog goed berijdbaar bij. In de bossen is er geen probleem, dat ligt vrij droog. De dreven daarentegen liggen met plaatsen vrij modderig maar er is overal de mogelijkheid om langs de plassen te rijden. De hoeveelheid bos bedraagd ongeveer 75 %, dreven 15% en verharde weg 10% (voor de 70 km). De voorspellingen voor vannacht en morgen zijn positief, het kan dus hier en daar nog flink wat opdrogen. Ja een mens moet wat over hebben voor zijn hobby ( en een bakske friet met curryworst :-D ). We hopen dat onze inspanningen van de laatste maanden beloond worden met positieve reacties. Tot morgen. Let's bike.
bert v
Mountainbiker

Post by bert v »

ik ben van de partij samen met 4 andere bikers voor minstens de 60km.
fritje met curryworst gaan smaken :-)
Danny B
Mountainbiker

Post by Danny B »

Zondagmorgen 05.40 uur, en klaar voor een laatste check-up van het parcours. Hopelijk loopt alles op wieltjes de komende uren :bounce:
franske323
Mountainbiker

Post by franske323 »

we stonden deze morgend wel iets te vroeg aan de start 7.20 :wink:
na een koffieke was het ligt genoeg om het bos in te duikenvoor de 60 km !!

het was een bangelijke tocht waar enorm veel werk tijd en energie is ingestoken !! Dikke proficiat mannen !! =D> =D> =D> =D>

toertocht de gammelsewielervrienden
23 december 2012 Rijkevorsel !
Last edited by franske323 on Sun 07 Oct 2012 14:50, edited 1 time in total.
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Post by NetWave »

Heb deze voormiddag de 40 (eigenlijk 45) km gereden. Net als vorig jaar vond ik deze tocht absoluut de moeite!

Inderdaad, veel hoogtemeters zijn er niet, maar dat maakt het parcours niet minder leuk. Héél leuke singletracks afgewisseld met bredere dreven. Soms was het echt wel modderdabben, maar met de regen van de voorbije week kan je niets anders verwachten.

Een topper, volgend jaar ben ik weer van de partij. Pluim aan de organisatie en de seingevers!

Wat me wel opviel: op dat bijgemaakt technische stuk waren wel héél veel mensen met bandenpech...?
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Danny B wrote: maar er is overal de mogelijkheid om langs de plassen te rijden. .
:^o :^o
Al maar goed dat we rond de plassen konden rijden, we zouden er anders nogal uit gezien hebben.....manman #-o
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

vandaag de 70 km gereden , was een toffe TT
bedankt organisatie en seingevers
Ludo Galibiero
Mountainbiker

Post by Ludo Galibiero »

Geweldige organisatie , idd veel moeite gestoken in het parcours ! Dit jaar de 70 , volgend jaar 85 ? :lol: =D>
---jakke---
Mountainbiker

Post by ---jakke--- »

NetWave wrote:Heb deze voormiddag de 40 (eigenlijk 45) km gereden. Net als vorig jaar vond ik deze tocht absoluut de moeite!

Inderdaad, veel hoogtemeters zijn er niet, maar dat maakt het parcours niet minder leuk. Héél leuke singletracks afgewisseld met bredere dreven. Soms was het echt wel modderdabben, maar met de regen van de voorbije week kan je niets anders verwachten.

Een topper, volgend jaar ben ik weer van de partij. Pluim aan de organisatie en de seingevers!

Wat me wel opviel: op dat bijgemaakt technische stuk waren wel héél veel mensen met bandenpech...?
Idd heb er daar zeker 10 zien staan, heel verdacht. [-X
Danny B
Mountainbiker

Post by Danny B »

650 keer bedankt aan alle deelnemers. We hebben de voorbije maanden alle moeite gedaan om jullie een zo aangenaam mogelijke toertocht aan te bieden. En gezien de reacties is dit aardig gelukt. Uiteraard kan er wel eens wat fout gaan, maar daar we kunnen alleen maar van leren.
Wat ging er zo al fout ? Blijkbaar hier en daar een pijltje omgedraaid door wandelaars die denken dat die groene bomen daar alleen voor hun zijn neergeplant, heel even een cake-dipje aan de eerste bevoorrading en verrassend genoeg veel lekke banden aan het nieuwe stuk singletracks. Al bij al mogen we zeer tevreden zijn en hopen we jullie volgend jaar terug te zien op zondag 06 oktober 2013 met nu al de zekerheid dat we een aantal nieuwe en zeer verrassende stukken kunnen aanbieden. Let's bike.
Post Reply