hey bikers
onlangs discussie gevoerd over de breedte... nu even jullie meningen polsen aangaande het stuur zelf..
reed dus met een lichte KCNC van 60 cm maar die vind ik dus ook nogal smal op 29". staat nu een ritchey wcs op van 270 gr....
hebben jullie een licht alternatief, en betaalbaar (vb max 100 euro), dat dan ook nog eens min 66 cm breed is..
ikzelf dacht aan iets van 3t carbon, +- 90 euro en 150 gr voor 66 cm...
licht, breed en betaalbaar stuurke????
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- go2go2
- Mountainbiker
- Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg
Rij o.a. met
-Ritchey WCS flat 10 D : 660 cm. Heel goedkoop voor de alu versie (50 euro of zo) en iets duurder voor de carbon (120 dacht ik).
-Niner flat top : ingekort op 650 cm. De alu versie is betaalbaar.
Juiste gewicht van beide weet ik niet. Van beide tevreden. Voor de looks een voorkeur voor de Niner. Voor de "feeling" een voorkeur voor de ritchey.
-Ritchey WCS flat 10 D : 660 cm. Heel goedkoop voor de alu versie (50 euro of zo) en iets duurder voor de carbon (120 dacht ik).
-Niner flat top : ingekort op 650 cm. De alu versie is betaalbaar.
Juiste gewicht van beide weet ik niet. Van beide tevreden. Voor de looks een voorkeur voor de Niner. Voor de "feeling" een voorkeur voor de ritchey.
-
KleinGuy
- Mountainbiker
Pro Koryak (zie ook http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=108493).
Ik heb dit stuur bij van eyck gekocht voor 28 EUR, geen geld voor een gewicht van 180 gram.
Ik heb dit stuur bij van eyck gekocht voor 28 EUR, geen geld voor een gewicht van 180 gram.