Za 06/10/2012 De Haan :: 18de Dunebikerstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

DuneBiker wrote:Er kan gebruik gemaakt worden van de faciliteiten van de camping. Net zoals de vorige jaren. Het is wel de eerste keer dat we het op dit forum plaatsen.
We kunnen ons dus douchen, maar 't zal buiten te doen zijn en nogal friskes zijn. Of wat moet ik mij daar bij voorstellen ?
Als je zoals ik vanuit Ninove 100 km auto rijdt voor een toertocht is een deftige wasbeurt alvorens de terugrit aan te vangen geen overbodige luxe.
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

MC Johan wrote:
DuneBiker wrote:Er kan gebruik gemaakt worden van de faciliteiten van de camping. Net zoals de vorige jaren. Het is wel de eerste keer dat we het op dit forum plaatsen.
We kunnen ons dus douchen, maar 't zal buiten te doen zijn en nogal friskes zijn. Of wat moet ik mij daar bij voorstellen ?
Als je zoals ik vanuit Ninove 100 km auto rijdt voor een toertocht is een deftige wasbeurt alvorens de terugrit aan te vangen geen overbodige luxe.
Deze al gereden, de douches zijn binnen en warm, maak je geen zorgen!
fhilty
Mountainbiker

Post by fhilty »

zit het strand al in de 25km ? zal afkomen met mijn zoon
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

DonFre wrote:
MC Johan wrote:
Deze al gereden, de douches zijn binnen en warm, maak je geen zorgen!
Merci voor de info. Tot zaterdag.
hoyt007
Mountainbiker

Post by hoyt007 »

Hallo.

Langs waar komt de tocht voorbij? Kan er eventueel ingesprongen worden ergens aan het Sunparks of daar ergens in die bosjes van Wenduine, komt de route eventueel langs Wenduine?

Groeten. 8)
Curlito
Mountainbiker

Post by Curlito »

Komen met enkele 'Zwette Maanen' uit Aalst naar de Haan :-D
DuneBiker
Mountainbiker

Post by DuneBiker »

fhilty wrote:zit het strand al in de 25km ? zal afkomen met mijn zoon
Alle voorziene routes gaan over het strand. Veel plezier !
DuneBiker
Mountainbiker

Post by DuneBiker »

hoyt007 wrote:Hallo.

Langs waar komt de tocht voorbij? Kan er eventueel ingesprongen worden ergens aan het Sunparks of daar ergens in die bosjes van Wenduine, komt de route eventueel langs Wenduine?

Groeten. 8)
De sunparks (Driftweg) ligt ongeveer 5 kilometertjes om de hoek van de startlocatie aan de camping De Lispanne (Vosseslag 20). In De Haan gaan we inderdaad de bosjes in.
pipetje
Mountainbiker

Post by pipetje »

Laat jullie niet afschrikken door het weer.Misschien wat regen voor diegene die vroeg aanzetten, maar het klaart al snel op... :-D

voorzitter wd breduinia
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Is er ne forumtrein :-)
Post Reply