Transvesubienne

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

lowie wrote:Samen met Luc heb ik 2 weken geleden delen van de Transvesubienne gefietst (even vóór Luc's valpartij trouwens ook de tanden van mijn voorblad diep in mijn been gekregen, en ik zit er ook nog wat mee te sukkelen).
Ben ook al gewend van zware trails te rijden (als normale mtb-er dan toch).
En ik kan zeggen : dit is niet meer normaal ! Hou rekening met vele draag-hoogtemeters en ook vele draag-daalmeters, tenzij je een goede DH-bagage bezit of Kamikaze Bart heet :-D .
Ik snap trouwens niet hoe je met de Vlaamse Ardennen en 8 Ardennen-ritten bij deze kanjer terecht komt ? #-o
this te hopen dat hij een bmx verleden heeft of een cx
ik heb nog cyclobal training gedaan da is dan wel een voordeel
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

lowie wrote: Ik snap trouwens niet hoe je met de Vlaamse Ardennen en 8 Ardennen-ritten bij deze kanjer terecht komt ? #-o
Ik had die ook eens op mijn planning gezet, maar na het lezen van een paar verslagen wijselijk terug van mijn agenda gehaald :oops:
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

RigolleM wrote:
lowie wrote: Ik snap trouwens niet hoe je met de Vlaamse Ardennen en 8 Ardennen-ritten bij deze kanjer terecht komt ? #-o
Ik had die ook eens op mijn planning gezet, maar na het lezen van een paar verslagen wijselijk terug van mijn agenda gehaald :oops:
gewoon weten wa ge kunt is het belanrijkste
vroeger reed ik hier de kerktrappen me ne bmx af
nu al nimeer < is het nadeel van me grote wielen te rijen
Mister A
Mountainbiker

Post by Mister A »

een beetje ambitie kan toch geen kwaad :P
Een kamikaze ben ik al (ahoewel dit hier een gevaarlijke eigenschap kan zijn). Maar op de rest zal er nog veeeel moeten getraind worden.
Ik kwam op deze omdat ik op zoek naar een ééndaagse zware rit met meer afdalen dan stijgen, rotsachtig technisch terrein en liefst bereikbaar met tgv of in de ardennen. Deze lijkt dus perfect wat ik zoek maar ik twijfel dus als het niet te hoog gegrepen is, daarom dat ik het jullie vraag. Misschien eerst beginnen met de houffamarathon enzo en dan pas deze doen...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Mister A wrote:Misschien eerst beginnen met de houffamarathon enzo en dan pas deze doen...
#-o
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Mister A wrote:Misschien eerst beginnen met de houffamarathon enzo en dan pas deze doen...
Ik zal de vergelijking even doortrekken :
Ik ben juist begonnen met mtb, en heb tot nu toe 8 toertochten van 40 km in de Antwerpse Kempen gefietst en nu ... ga ik de RDHF 115 km doen.

Maar laat niets je tegenhouden hoor ... 't is maar van die verwittigde man ...
GW
Mountainbiker

Post by GW »

Helemaal geen lachertje lijkt me als je de topic van 2010 doorneemt. En dan vooral de reakties van na de marathon onderaan pagina 2 en pagina 3 8-[ .

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... e&start=20
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

Mister A wrote:een beetje ambitie kan toch geen kwaad :P
Een kamikaze ben ik al (ahoewel dit hier een gevaarlijke eigenschap kan zijn). Maar op de rest zal er nog veeeel moeten getraind worden.
Ik kwam op deze omdat ik op zoek naar een ééndaagse zware rit met meer afdalen dan stijgen, rotsachtig technisch terrein en liefst bereikbaar met tgv of in de ardennen. Deze lijkt dus perfect wat ik zoek maar ik twijfel dus als het niet te hoog gegrepen is, daarom dat ik het jullie vraag. Misschien eerst beginnen met de houffamarathon enzo en dan pas deze doen...
pak dan maar de tgv naar grenoble ,dan buske naar alp d huez
een maar trainen volgend jaar
weekpass < liften aankopen een ge moogt ook 1 dag in le deux alps de liften gebruiken

op einde van de maand enduro les

hier info

http://mtbclinics.be/

een goe zien hoe die gasten het doen
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Dit jaar of volgend jaar maar die TV moet ik toch eens gedaan hebben. :roll:
plonsita
Mountainbiker

Post by plonsita »

Ik ga sowieso de Tranvub 13 rijden, wie nog ?

weet iemand trouwens de datum voor 2013?
Post Reply