Zo 07/10/2012 Arendonk :: 3de Veldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
SequelDave
- Mountainbiker
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Als je rekent op hoogtemeters dan kunnen we je wens niet in vervulling laten gaan. Dit is "le plat pays". Wat we wel bieden is een bosrijke omgeving met veel slingerende bosweggetjes afgewisseld met dreven. We hebben als organisatie wel het geluk om over vrij veel privéstukken te beschikken waar we dan tijd en moeite hebben ingestoken om een paar honderd meter zelfgemaakte singletracks te maken. Technisch zeker de moeite om dit te komen uitproberen. Reken maar dat dit een toertochtje is dat niet te onderschatten valt, ook al hebben we geen bergen. Tot morgen.mahna-mahna wrote:ik ken deze streek niet
wat mogen we hier verwachten ?
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
yep , ik kom af voor de 70 kmDanny B wrote:Als je rekent op hoogtemeters dan kunnen we je wens niet in vervulling laten gaan. Dit is "le plat pays". Wat we wel bieden is een bosrijke omgeving met veel slingerende bosweggetjes afgewisseld met dreven. We hebben als organisatie wel het geluk om over vrij veel privéstukken te beschikken waar we dan tijd en moeite hebben ingestoken om een paar honderd meter zelfgemaakte singletracks te maken. Technisch zeker de moeite om dit te komen uitproberen. Reken maar dat dit een toertochtje is dat niet te onderschatten valt, ook al hebben we geen bergen. Tot morgen.mahna-mahna wrote:ik ken deze streek niet
wat mogen we hier verwachten ?