Zo 07/10/2012 Arendonk :: 3de Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Danny B
Mountainbiker

07/10/2012 Arendonk

Post by Danny B »

Zondag 07 oktober 2012 --- 3e Arendonkse mountainbike toertocht

Vertrek : FC Broekkant - Loopbeemden 5 - 2370 Arendonk
Afstanden : 25 - 40 - 50 - 60 - 70 km
Vertrekuur : van 08.00 tot 09.30 uur voor de 60 en 70 km
van 08.00 tot 10.30 uur voor de andere afstanden
Prijs : 4 euro
GRATIS FRIET EN CURRYWORST !!!!

We bieden een gevarieerde toertocht door de bossen van Arendonk en omstreken. Veel privéstukken en zelf aangelegde singletracks.
Spijtig genoeg kunnen we geen hoogtemeters aanbieden, dat hebben we niet in deze regio. Maar wel gegarandeerd veel mtb-plezier op een af en toe vrij technisch parcours.

Bikewash, bewaakte fietsstalling en deftige (!) douches voor dames en heren aanwezig.

Gezellig afterbike.

Be there
Let's bike
gertV
Mountainbiker

Post by gertV »

is er ook een bevoorrading onderweg? normaal gezien wel aanwezig!
goebezig
Mountainbiker

bevoorrading

Post by goebezig »

Natuurlijk is er een bevoorrading,2x zelfs voor de 60km en de 70km
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

tot zelfs 70km dit jaar?! Hoop da'k half 10 haal met trouwfeest dag ervoor. Ik doe mijn best!
Danny B
Mountainbiker

Post by Danny B »

Voor jou maken we een uitzondering hé Jef, jij mag iets later vertrekken :lol: . Let wel op, de bevoorradingen zijn open tot 12.00 uur en ook de seingevers blijven ter plaatse tot 12.00 uur !!
Donkey@base.be
Mountainbiker

Post by Donkey@base.be »

Heb de vorige jaren telkens deze tocht gereden. Ik kan enkel bevestigen dat wat ze hier aankondigen echt wel voor 100% klopt. Vorige jaren was er een drankje+ zakje snoep voor elke deelnemer. Ook voor het parcours herinner ik me de unieke tracks die je in geen enkele andere tocht rijdt. Bvb het Glosso rallycircuit werd de vorige jaren aangedaan. Ik neem aan dat de organisatie niet elk jaar nieuwe paadjes gaat vinden maar eens per jaar op dit unieke parcours rijden is toch al reden genoeg om hier naar toe te komen. Voor alle duidelijkheid : ik ben niet van de organisatie maar als het vorige keren goed is geweest mag iedereen daar aan herinnerd worden. Dat is zowel voor de bikers als de organisatie informatie die mag geweten zijn.
flap sas
Mountainbiker

Post by flap sas »

AANWEZIG, WAS VORIG JAAR DE MOEITE!
NU VOOR DE 70 KM!
Danny B
Mountainbiker

Post by Danny B »

Donkey@base.be wrote: Ook voor het parcours herinner ik me de unieke tracks die je in geen enkele andere tocht rijdt. Bvb het Glosso rallycircuit werd de vorige jaren aangedaan. Ik neem aan dat de organisatie niet elk jaar nieuwe paadjes gaat vinden maar eens per jaar op dit unieke parcours rijden is toch al reden genoeg om hier naar toe te komen. Voor alle duidelijkheid : ik ben niet van de organisatie maar als het vorige keren goed is geweest mag iedereen daar aan herinnerd worden. Dat is zowel voor de bikers als de organisatie informatie die mag geweten zijn.
En toch hebben we dit jaar weer een aantal nieuwe stukken, onder andere een kleine kilometer extra singletracks in een privé-bos. Ook naar volgend jaar toe hebben we al privé-bos ter beschikking. Spijtig genoeg konden we niet alles tijdig klaar krijgen. En wees gerust ... de friet met curryworst zal smaken na dit tochtje. CU
guidoke
Mountainbiker

Post by guidoke »

De collega wielertoeristen van WWT-Arendonk zullen ook dit jaar aanwezig zijn. Ook wij zijn weer benieuwd welke nieuwigheden onze MTB-vrienden in hun tochten hebben gestopt. Voor welke afstand we gaan is nog niet zeker ... maar wel alvast voor ne trappist van 't vat !
Tot op den Broekkant
Ludo Galibiero
Mountainbiker

Post by Ludo Galibiero »

Aanwezig 70 KM !
Post Reply