Zo 30/09/2012 Wieze :: Renault Classic Toer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tims
Mountainbiker

merci dadi voor 65km puur genot

Post by Tims »

parcours was inderdaad niet te onderschatten. ,vooral Asse was lastig genoeg.
Bepijling vond ik heel goed, gevarenbordjes ook, persoonlijk vond ik het wel spijtig dat we een paar keer een grote drukke steenweg moesten oversteken, zonder seingevers. Als ge bijziend zijt en met snot in de ogen rijdt, is dat telkens weer een riskante onderneming.

Ondertussen nog ne faceplant gedaan in het bos. Het stond er mooi in, was een beetje in profiel, nie mis.

Toegekomen na de 65km, goodiebags waren net op, dan maar een wafel gekregen. nen :evil: ware inderdaad beter geweest.

Maar bon, gezien de onverwachte? overrompeling, een goede organisatie.
merci
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

dadi wrote:hartelijk dank voor de deelname (dubbel aantal deelnemers als andere jaren wil zeggen dat ge goe bezig zijt).
@lorenzom, op 5-10min na zijn onze bevoorradingen steeds van van alles voorzien geweest, verkeerde moment, verkeerde plek waarschijnlijk, volgend jaar kom ik uw tocht rijden waar waarschijnlijk alles tot in de puntjes af is.
groeten daan die niet in zijn gat gebeten is.
Da's gesproken!
Trouwens, de sportdrank van Trisport op de eerste bevoorrading dat er uitzag als water was zeeeeeer lekker =D> . Eerst proeven en dan commentaar geven, Lorenzom! [-X
geertg
Mountainbiker

Post by geertg »

[Da's gesproken!
Trouwens, de sportdrank van Trisport op de eerste bevoorrading dat er uitzag als water was zeeeeeer lekker =D> . Eerst proeven en dan commentaar geven, Lorenzom!]

Dacht ook dat het water was maar het bleek inderdaad kleurloze sportdrank te zijn.
GM marathon biker
Mountainbiker

Post by GM marathon biker »

Dit was een zeer prachtige Vtt .
Curlito
Mountainbiker

Post by Curlito »

Met een 30tal 'Zwette Maanen' aan de start voor één van de mooiste tochten in onze streek! Zelfs de zon was aanwezig dat voor een lekker weertje zorgde. Veel bekende stukken (maar leuke) en hier en daar nieuwe lusjes leren kennen die echt wel de moeite waren! :-D De Zwette Maanen uit Aalst waren heel tevreden... Verslag + foto's deze week nog online :wink:
francesco II
Mountainbiker

Post by francesco II »

had voor de 30km gekozen aangezien ik de dag ervoor al 56km in de vlaamse ardennen afgewerkt had...

eerlijk gezegd viel me die 30km tegen: uitgezonderd hier en daar een nieuwe strook werd er vooral op de bloso-routes gereden (al dan niet in de omgekeerde richting)...

Voor mensen die niet vaak in de omgeving van Aalst fietsen, is dit ongetwijfeld wel een mooie tocht geweest; ik bleef een beetje op mijn honger zitten.
Ik hoop dat de grotere tochten meer afwisseling boden dan de 'vaste' routes

Nu, bepijling en bevoorrading waren dik in orde en het is leuk om zoveel volk te zien mountainbiken in uw eigen streek.

Volgend jaar probeer ik de grotere tochten uit!
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

Er waren er van de organisatie rond 9u foto's aan het nemen. Een idee dat die op een site staan ofzo? Denk dat het meer om sfeerbeelden ging.
red john
Mountainbiker

Post by red john »

Deze mud devil heeft de 50 km gereden en heeft enorm genoten van deze tt. Ben onderweg wel mijn materiaalbidon kwijt geraakt. Indien iemand deze zou gevonden hebben had ik het graag gehoord. Alvast bedankt. PS : 28 oktober organiseren de mud devils hun tt te st amands , iedereen welkom voor 49 km fietsgenot met 2 uitgebreide bevooradingen
johanelsie
Mountainbiker
Location: Lapierre 529 race strandfiets lapierre Tr 529 fully

Post by johanelsie »

je hebt soms zo van die dagen dat de tourritten onvergetelijk zijn.
wel deze slokkersrit was er zeer zeker zo ééntje .
smalle technishe paden met klimmen en afdalen
en soms op plaatsen waar je het niet werwacht....
doe zo verder

groeten johanelsie en co
Post Reply