Zo 30/09/2012 Wieze :: Renault Classic Toer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- s-works 81
- Mountainbiker
Post by s-works 81 »
Ook voor de eerste maal naar Wieze afgezakt op aanraden van Laagvlieger en ik heb het mij voor geen moment beklaagt,schitterend tochtje
op de 65km (635hm) met 2 uitgebreide bev na 19km en 45km,mij zien ze volgend jaar alvast terug.
Heeft er soms iemand de track van de 65km
,alvast bedankt 
Heeft er soms iemand de track van de 65km
- s-works 81
- Mountainbiker
Post by s-works 81 »
Ik had er 64,3 km en 635hm.COSMOS wrote:Heeft iemand de exacte afstand van de langste mtb-tocht? Enkel voor de statistieken van de club... (Garmin heeft het ruim 2 u volgehouden, was niet voldoende opgeladen)
Eigenlijk heb ik iets met Wieze. Vorig jaar was het mijn laatste tocht vooraleer ik binnen moest met hartproblemen. Ik dacht dat ik niet meer ging kunnen biken. Niets is, ondertussen, minder waar. Hetzij dat ik het wat minder aan doe en wat meer geniet van de tochten. Toch moet ik zeggen dat we vandaag met enkele SASbikers gevlamd hebben op de 50 (54) en duidelijk genoten heb van het mooie parcours. Proficiat aan de organisatie! 2 minpuntjes: In de toekomst wat meer pijltjes hangen ter bevestiging en het water was kokend heet in de douchetent. 't Is maar om iets te zeggen natuurlijk! 
Fantastisch mooie en redelijk zware tocht. Prachtig parcours, de 65 gedaan. Bevoorrading trok wel op niet veel : geen bananen, geen sportdrank, enkel water... de organisatie had niet gerekend op zo veel volk dus ze hadden van alles te weinig en dan was het nog vroeg op de morgen... Tsja, van lang tevoren werd deze zondag voorspeld (i) als dé dag bij uitstek met goed weer, (ii) een herfstrit in een mooie omgeving, (iii) één van de laatste kansen om nog eens voluit te gaan tijdens het MTB-ken voor de natte winter, (iii) de enige rit in deze omgeving, dan verwacht een mens al niet te veel volk zeker op een MTB-tocht en kopen we niet teveel sportdrank en dergelijke in zeker ?? De organisatie mag de 4.20 € terugbetalen die ik uit miserie moeten geven heb voor twee cocaatjes in een restaurantje langsheen het parcours. Op deze manier zal het wel een lukratieve organisatie geweest zijn... Hopelijk is dit punt volgend jaar beter, want aangezien de rit in se érg mooi was met zéér veel onverhard, kom ik hier volgende keer terug. Bepijling was overigens prima.
Kan ik ook moeilijk volgen...
2 bevoorradingen, op de eerste was er idd enkel water. De 2e had sportdrank. Voor de rest was er genoeg smokkelwaar. Als je zelf een wat drinken mee hebt kom je hier ruimschoots mee toe op de 65...
Ik had zelf nog over!
Over de bepijling en tocht zeker niet te klagen, lekker veel onverhard. (Denk zelf dat dit dik naar de +90% zal gaan) Mooie tot zelf ongerepte ST's, enkel misschien wat te weinig Hm. Of anders waren te benen te goed
. Maar da is dan weer persoonlijk...
Bij aankomst, goede bikewash en een Duvelke in ruil voor uw geel bandje. Ik denk qua organistaie e.d. dat je dan voor 4€ echt niet kan sukkelen... IMO...
Allesinds bedankt voor deze prachtige Slokkerstocht
2 bevoorradingen, op de eerste was er idd enkel water. De 2e had sportdrank. Voor de rest was er genoeg smokkelwaar. Als je zelf een wat drinken mee hebt kom je hier ruimschoots mee toe op de 65...
Ik had zelf nog over!
Over de bepijling en tocht zeker niet te klagen, lekker veel onverhard. (Denk zelf dat dit dik naar de +90% zal gaan) Mooie tot zelf ongerepte ST's, enkel misschien wat te weinig Hm. Of anders waren te benen te goed
Bij aankomst, goede bikewash en een Duvelke in ruil voor uw geel bandje. Ik denk qua organistaie e.d. dat je dan voor 4€ echt niet kan sukkelen... IMO...
Allesinds bedankt voor deze prachtige Slokkerstocht
hartelijk dank voor de deelname (dubbel aantal deelnemers als andere jaren wil zeggen dat ge goe bezig zijt).
@lorenzom, op 5-10min na zijn onze bevoorradingen steeds van van alles voorzien geweest, verkeerde moment, verkeerde plek waarschijnlijk, volgend jaar kom ik uw tocht rijden waar waarschijnlijk alles tot in de puntjes af is.
groeten daan die niet in zijn gat gebeten is.
@lorenzom, op 5-10min na zijn onze bevoorradingen steeds van van alles voorzien geweest, verkeerde moment, verkeerde plek waarschijnlijk, volgend jaar kom ik uw tocht rijden waar waarschijnlijk alles tot in de puntjes af is.
groeten daan die niet in zijn gat gebeten is.
De 40 km.gereden. Er was één bevoorrading waar ook andere kilometers passeerden en die i.t.t. opmerking andere biker wel volledig was (sportdrank, cake, peperkoek, suikerwafels, ...). Prachtig parcours bijna volledig onverhard, zeer afwisselend, ... chapeau voor diegene die dit heeft samengesteld. Goede bepijling.
Keren zeker terug.
Keren zeker terug.