Zo 30/09/2012 Beek :: Bikeboutique toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hoe meer hoe liever :pEstivie wrote:Lijkt me toch sterk. Net even gekeken naar de route van vorig jaar & daar zaten op de 40 km's "maar" 330 hm's in.marco-turn-me-on wrote:616 hm in de 30km en 922 hm in de 50 km.
Oftewel 1538 hm in de 80km voor de echte bikkels of diegene die een sprookjeshuwelijk hebben en met een heks getrouwd zijn en daarom de hele zondag van huis willen zijn![]()
Je zit hier al in Zuid Limburg dus klimwerk zat.
Op de Boogie Extreme van dit jaar hebben we over 100 km 950 hm's gedaan. Als jullie echt 922 hoogtemeters in een mtb rit van 50 km gaan steken ga je veel mensen moeten afvoeren denk ik...
Misschien hebben jullie de meters naar beneden ook mee geteld?
@ Estivie. waarom zouden ze veel mensen moeten afvoeren, omdat er 922 hms in een 50 km tt zittenEstivie wrote: Op de Boogie Extreme van dit jaar hebben we over 100 km 950 hm's gedaan. Als jullie echt 922 hoogtemeters in een mtb rit van 50 km gaan steken ga je veel mensen moeten afvoeren denk ik...
-
marco-turn-me-on
- Mountainbiker
Post by marco-turn-me-on »
Stanneke wrote:Zijn de routes ook te rijden buiten de organisatie om of zieten er veel prive stukken in? Ik ben momenteel aan het wachten op mijn nieuwe fiets, maar die komt pas binnen 3 weken en de oude is al verkocht.
Toch zou ik deze routen wel eens een keertje willen doen want het is niet zo ver van hier.
Alle paden zijn gewoon openbaar en dus het hele jaar door te rijden.
-
marco-turn-me-on
- Mountainbiker
Ik lees alleen maar wat basecamp er van maakt.Estivie wrote:Lijkt me toch sterk. Net even gekeken naar de route van vorig jaar & daar zaten op de 40 km's "maar" 330 hm's in.marco-turn-me-on wrote:616 hm in de 30km en 922 hm in de 50 km.
Oftewel 1538 hm in de 80km voor de echte bikkels of diegene die een sprookjeshuwelijk hebben en met een heks getrouwd zijn en daarom de hele zondag van huis willen zijn![]()
Op de Boogie Extreme van dit jaar hebben we over 100 km 950 hm's gedaan. Als jullie echt 922 hoogtemeters in een mtb rit van 50 km gaan steken ga je veel mensen moeten afvoeren denk ik...
Het is wel gewoon zuid Limburg dus aardig heuvelachtig.
Vraag maar aan den Gilbert!
We komen ook in de omgeving Valkenburg en daar is het knap heuvelachtig.
Los van het feit of ze er wel of niet inzitten (en ja , ik heb alleen de bergop hm opgeschreven) zal er echt niemand van de fiets vallen door deze aantallen.
Een gemiddelde biker kan dit best aan hoor.
Wanneer je alleen maar vlakke tochtjes maakt zal het wel aanpoten zijn maar goed ,het moet ook een beetje een uitdaging zijn toch?
En wat maken die hm's uit, zolang je maar een mooi parcours kan rijden is alles toch prima.
Cijfers zeggen verder niks, gewoon op het fietske springen en gaan.
- dirtyd
- Mountainbiker
als je de streek een beetje kent en de inrichters mtb-kers zijn komen ze moeiteloos aan die hm. 900 hm op 50 km daar ga je niet van sterven hoor als je regelmatig de ardenen en omgeving aandoetEstivie wrote:Lijkt me toch sterk. Net even gekeken naar de route van vorig jaar & daar zaten op de 40 km's "maar" 330 hm's in.marco-turn-me-on wrote:616 hm in de 30km en 922 hm in de 50 km.
Ik heb niet gezegd dat je ze dood moet afvoeren hédirtyd wrote:als je de streek een beetje kent en de inrichters mtb-kers zijn komen ze moeiteloos aan die hm. 900 hm op 50 km daar ga je niet van sterven hoor als je regelmatig de ardenen en omgeving aandoetEstivie wrote:Lijkt me toch sterk. Net even gekeken naar de route van vorig jaar & daar zaten op de 40 km's "maar" 330 hm's in.marco-turn-me-on wrote:616 hm in de 30km en 922 hm in de 50 km.
Prima, we rijden zondag 50 of 80 km dus ik zal achteraf weten te zeggen hoe ik het verteerd heb. Het was vorig jaar een fantastische rit dus ik verwacht er dit jaar minstens evenveel van
-
marco-turn-me-on
- Mountainbiker
Wat een service!
Als het goed is plaatsen de heren parcours bouwers om
20.00 uur de gps tracks op de site van www.singletrack-Limburg.eu/bikeboutique-toertocht/
Is toch mooi geregeld
Als het goed is plaatsen de heren parcours bouwers om
20.00 uur de gps tracks op de site van www.singletrack-Limburg.eu/bikeboutique-toertocht/
Is toch mooi geregeld