Speling op Isis Bracket
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Re: problemen trapas cannondale F600SL
Dit is een oud zeer bij Cannondale. Het zijn geweldige bikes, maar om de prijs te drukken durven ze bij de "onzichtbare" onderdelen wel eens minderwaardige onderdelen te gebruiken. Ik had net hetzelfde. Het bracket was Alivio, wat veel te licht is voor zo'n fiets.furio wrote:yepla,
m'n mtb heb ik nu reeds 1jaar en 3maanden
ik zit met een isis trapas en het is reeds m'n vierde
telkens na een paar maanden komt daar speling op te zitten zoals nu weeral het geval is!
HELP!!! zou overgaan naar zo'n XT hollowtech cranck m'n probleem oplossen of zou ik na verloop van tijd terug problemen hebben?
PS m'n fiets wordt goed onderhouden, dus niet met een hogedruk afgespoten...
- Hagelander
- Mountainbiker
Post by Hagelander »
Het probleem dat jullie beschrijven komt me niet bekend voor. Misschien komt dit omdat ik m'n F600SL amper een half jaar heb (+/- 1000 km gereden), en zal het vroeg of laat toch de kop opsteken.
- thomasi
- Mountainbiker
- Location: supersix evo, crisp29 ,29er rohloff,26inch rigid hardtail,29SSalsa E.M
verdorie
,
dit weekend 2 toertochten gereden en tijdens deze op zondag merkte ik een gesleep, dit telkens toen ik mijn linker pedaal naar beneden duwde. Tijdens het wassen merkte ik ook dat er een klein beetje speling was. Vandaag een Bloso rit gemaakt en opnieuw hetzelfde probleem.
Ik denk dat ik dit weekend nog 2 TT's zal rijden en dan eens zal binnenwippen bij de fietsenboer om te checken of het wel de trapas is en om dan eventueel een nieuwe aan te schaffen.
Ik heb nog maar 650 km op men teller staan. Hopelijk houdt de nieuwe as het véél langer vol;
dit weekend 2 toertochten gereden en tijdens deze op zondag merkte ik een gesleep, dit telkens toen ik mijn linker pedaal naar beneden duwde. Tijdens het wassen merkte ik ook dat er een klein beetje speling was. Vandaag een Bloso rit gemaakt en opnieuw hetzelfde probleem.
Ik denk dat ik dit weekend nog 2 TT's zal rijden en dan eens zal binnenwippen bij de fietsenboer om te checken of het wel de trapas is en om dan eventueel een nieuwe aan te schaffen.
Ik heb nog maar 650 km op men teller staan. Hopelijk houdt de nieuwe as het véél langer vol;