Zo 30/09/2012 Zelem / Halen :: "Acht van Zelem-Mountain

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

wegezet wrote:Zelem is gelegen op Kempische grond.Dit betekent dat de ondergrond zand is en dat het water zeer vlug doorsijpelt en dat er van modder weinig sprake zal zijn.Ook in Schaffen,Paal,Meldert,Linkhout en Lummen,waar ons parcours passeert, is dit overal het geval.
Allé, da is straf. Ik fiets hier regelmatig en als het een paar dagen geregend heeft mag ik toch ferm kuisen. De "willekesberg" en omgeving kunnen er op sommige plaatsen vettig bijliggen.
Maar allé, modder of gene modder, da houdt ne mens toch niet tegen.
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

go2go2 wrote:
wegezet wrote:Zelem is gelegen op Kempische grond.Dit betekent dat de ondergrond zand is en dat het water zeer vlug doorsijpelt en dat er van modder weinig sprake zal zijn.Ook in Schaffen,Paal,Meldert,Linkhout en Lummen,waar ons parcours passeert, is dit overal het geval.
Allé, da is straf. Ik fiets hier regelmatig en als het een paar dagen geregend heeft mag ik toch ferm kuisen. De "willekesberg" en omgeving kunnen er op sommige plaatsen vettig bijliggen.
Maar allé, modder of gene modder, da houdt ne mens toch niet tegen.
Ik zal present zijn voor de 75 km 8-)

De streek is mij zeer goed bekend en op sommige plaatsen zal idd een beetje modder liggen. Dat kan nu éénmaal niet vermeden worden na een week waarin het elke dag heeft geregend.
Maar vergeleken met andere regio's zal het hier nog goed meevallen.
Rex007
Mountainbiker

Post by Rex007 »

Ik heb het gevoel dat dit een pareltje gaat worden, morgen present voor de 75 km :-D
s3t
Mountainbiker

Post by s3t »

klitsberg kan toch serieus tegenvallen ... kan het weten want daar was mijn vaste trainingsomloop.
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

De 60km gereden en genoten van het parkoer. Mooie paadjes en zalig fietsweer.
Goede bevoorrading en bepijling.
Toptoertocht

Ik kom volgend jaar terug voor de 75km.

Grtz
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Inderdaad : Toptoertocht !
38 km enkel in Schaffen en in Zelem gereden met een echt minimum aan asfalt, daar mogen andere clubs uit de buurt eens een voorbeeld aan nemen :-?

De 60 waren er precies 60 en het waren 60 prachtige, echt alles uit de streek gehaald (wat toegelaten is). Tel daarbij nog eens 2 perfecte bevoorradingen en vriendelijk personeel.

Een heel dikke =D>
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

vandaag voor de 75 afgekomen en een fijne tt gehad. Alles erop en eraan, idd een dikke proficiat voor de organisatie. Tot volgend jaar :wink:
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Ik HAAT die wit-rode pijltjes, maar verder 76.5 km genoten. De klitsberg blijft toch altijde ne taaie klant ...
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Foto's van alle deelnemers online op www.mtb-you.be
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Biestie1 wrote:Inderdaad : Toptoertocht !
38 km enkel in Schaffen en in Zelem gereden met een echt minimum aan asfalt, daar mogen andere clubs uit de buurt eens een voorbeeld aan nemen :-?

De 60 waren er precies 60 en het waren 60 prachtige, echt alles uit de streek gehaald (wat toegelaten is). Tel daarbij nog eens 2 perfecte bevoorradingen en vriendelijk personeel.

Een heel dikke =D>
+1 en zo droog dat de wegen waren, fiets niet vuil buiten enkele spatjes.
De 75 was ook perfect...en snel.
Post Reply