ik doe mijn best, als ik kom ist voor de 65km en met de fiets op en afflaming_jakke wrote:Er zullen opnieuw Goodfellas gespot wordendadi wrote:zondagmorgen laatste keer complete afstand gedaan , deze tocht is niet te onderschatten.er wordt er een afstand van 40km bijgevoegd daar de tocht van 50 53.5 blijkt te zijn.. en met de regen van de komende dagen zal het er niet minder zwaar op worden.maar in elk geval een mtb tocht zoals een mtb tocht hoort te zijn... nog enkele mooie bos single tracks waar nog geen kat gepasseerd is gevonden. kom rijden en proeven...
groeten daan![]()
Ik kom alleszins af !
Zo 30/09/2012 Wieze :: Renault Classic Toer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Er komen ook Muddevils naar wies , alvast succes !

13é Muddevils tocht , Sint-amands zondag 28 Oktober 2012
www.muddevils.be
13é Muddevils tocht , Sint-amands zondag 28 Oktober 2012
www.muddevils.be
- peir de worst
- Mountainbiker
Post by peir de worst »
Kom van Lokeren voor de 65 samen met de andere trotinetten en dan terug met de fiets.
- cool4blade
- Mountainbiker
Post by cool4blade »
Ik zal ze loggen zondag ze hier dan opzwierenStavros wrote:Ik ga de 75 km op de baan rijden maar kan er iemand misschien de GPS-bestanden van de MTB-tocht doorsturen zodat ik hem één van de volgende dagen ook eens kan rijden? Alvast bedankt.
@Jeec426 ==> denk dak u nog van ergens ken, kan da