Houffalize

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

Weet er iemand of de jachtkalender, met de afgesloten routes per dag, al beschikbaar is?
6700
Mountainbiker

Post by 6700 »

Weet er iemand of de jachtkalender, met de afgesloten routes per dag, al beschikbaar is?
Eéa dres om dat te weten te komen : dienst voor tourisme - syndicat d'initiative ! Gewoon ff bellen . Met wat geluk heb je iemand aan de lijn die Nederlands spreekt :-D
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

op mail antwoorden ze ook altijd hoor. maar in het begin van het seizoen hebben ze nog niet altijd de volledige kalender. vandaar mijn vraag. merci
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

de jachtkalender van oktober is al beschikbaar, november nog niet.
Crowns
Mountainbiker

Post by Crowns »

deze week voor de eerste keer houffalize eens bezocht en route 6 gedaan. Deze lag vlak langs ons gehuurd appartement.

Route 6 was volgens het kaartje fysiek het moeilijkste en zwaar was het inderdaad. Toch een aantal keren moeten afstappen, mede omdat het zo vettig was dankzij de regen.

Heel fijne tochtje met echt mooie stukken maar vond het niet heel erg technisch, op een paar na niet te berijden single tracks weinig echt moeilijks tegen gekomen.

Al bij al heb ik er echt van genoten, de moeite om terug te gaan.
Slazwierder
Mountainbiker

Post by Slazwierder »

Vrijdag de rode route (3) van 35km gedaan, best lastig voor ne beginneling zijnde. Plus dat alles er natuurlijk spekglad bijlag door de regen van de voorbije dagen. Mij toch goe kunnen amuseren en toch nog de volle 15km/h gemiddeld gehaald :lol:
Parcours en bepijling waren 100% in orde =D> Alleen in het centrum van Houffalize heb ik 10 minuten moeten rondrijden eer ik mijn auto terug vond. Maar dat lag wss meer aan mij dan aan de bepijling :P
TicA
Mountainbiker

Post by TicA »

Stevestrong wrote:de jachtkalender van oktober is al beschikbaar, november nog niet.
Is die kalender ook ergens online beschikbaar of enkel via toeristische dienst verkrijgbaar? Zou dit weekend of de week erop wel eens richting houffa trekken, maar heb geen zin om 2,5 uur te rijden en vast te stellen dat de helft van de routes gesloten zijn.

Thx
GW
Mountainbiker

Post by GW »

Gewoon een mailtje sturen naar de toeristische dienst. Zij zullen je een kalender door mailen. :wink:
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

je kan best de meest recente kalender opvragen per email.
Info@houffalize.be

ze reageren meestal dezelfde dag nog

gr
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

je kan best de meest recente kalender opvragen per email.
Info@houffalize.be

ze reageren meestal dezelfde dag nog

gr
Post Reply